Morten1987 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei. Kjøpte for første gang Halo 3 i går. Da jeg og dama skulle teste det på coop (split-screen)ble "bilde" på skjermen så liten, velgte "ratio" på Tven men bilde fylte aldri ut Tv'n. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 merket dette selv første gang, men på magisk vis så fikset dette seg selv. så eg har ikkje peil. men har du vert inne på options og sett etter ein løsning? Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 merket dette selv første gang, men på magisk vis så fikset dette seg selv. så eg har ikkje peil. men har du vert inne på options og sett etter ein løsning? ja var inne på options for å se, men kunne ikke velge oppløsning. Hmm, hvor lang tid tok det før det fikset seg "selv" Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Oppløsningen forandrer du i Xbox Dashboard (System options, lilla "blade"). Hvis jeg husker rett så bør det bli horisontalt splittet når du spiller uten widescreen, og vertikal i widescreen. Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Oppløsningen forandrer du i Xbox Dashboard (System options, lilla "blade"). Hvis jeg husker rett så bør det bli horisontalt splittet når du spiller uten widescreen, og vertikal i widescreen. Aha. Da skal jeg prøve det. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå