Laze Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Tok dette bildet på den årlige Danmarksturen, på stranda ved Melby militærleir. Det er mitt første forsøk på landskapsfotografering, så tips, ting som kunne vært gjort annerledes/bedre osv. mottas med takk! Dette er for meg det mest fredelige og avslappende sted på jord, og jeg har vel prøvd å "ta med meg" noe av den følelsen hjem med dette bildet. Nikon D40 1/250 sec f/10 45mm Lenke til kommentar
RamsFoto Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Dette er nok dessverre bare 1 av svært mange ganske helt like bildet av en solnedgang over hav i mine øyne. Du har heldigvis forstått å ikke senterplassere sola eller horisonten, og det er jo bra. Himmelen virker å ha fine regninger i skyene, men det kommer ikke veldig godt frem her, dessverre. (Men hvis jeg tilter skjermen på laptopen helt bakover og legger hodet strått og litt på siden av skjermen, skjer det noe interessant med fargene i skydekket...) Helt ordinært blir nok min bedømmelse (til tross for hodevridningseffekten). Solnedgangbilder står ikke veldig høyt i kurs er jeg redd. Men de git fin-fine minner i albumet, og da særlig for de som har de sammene minnene fra kvelden de ble tatt. Velkommen hit til Bildekrittikken uansett. Ikke gi deg med fotograferingen eller deltakelsen i forumdelen her. - Rams Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå