rozon Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Viasat driver foretning som en blodsuger. De deler ut gratis perioder og håper at folk ikke sier opp i tide, slik at de må betale 3 måneder (min påstand). Når en avtaleperiode går ut stiger oppsigelsestiden til 3 måneder nemlig. Jeg regner med det er flere som er enige i at Viasat driver en lite kundevennlig foretningspolitikk, og jeg håper dere kan lufte dette litt i denne tråden slik at folk er klar over hva de går med på når de skriver kontrakt med Viasat. Forbrukerombudet ITpro: Har Viasat tidenes dårligste kundeservice Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Eg må påstå at eg i mine 5 år som ViaSat kunde aldri har hatt et eneste problem. Men nå har eg heller aldri foretatt meg noen pakkeendring eller brukt noen av de godkjente tunerene til ViaSat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå