pierce007 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Veldig ofte får jeg den irriterende meldingen om at Firefox er non responding. Kan ta sekunder eller gjerne minutter før den responderer igjen. Har nå oppgtradert til den nye versjonen, men samme shiten. Hva kan dette skyldes? Explorer går greit, men den svelger ekstremt mye CPU til tider av en eller annen årsak, dewrfor slutter å bruke denne. Hvis disse problemene ikke lar seg ordne, må jeg vel begynne å bruke Opera..... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kan være virus/trojaner eller lignende. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Kan være virus/trojaner eller lignende. kjører nye Norman med sanntidssøking.... kjørt diverse adaware programmer..... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvilken versjon kjører du, hva slags add-ons har du og hvilken versjon av flash og java har du? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Hvilken versjon kjører du, hva slags add-ons har du og hvilken versjon av flash og java har du? kjører Vista Home Prem Firefox 3.0 - PC Sync addon IE Explorer 7 Nyeste versjon av både Flash og java Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Siste versjon er 3.0.1, oppdater og se om det hjelper. Hva mener du med PC sync? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Siste versjon er 3.0.1, oppdater og se om det hjelper. Hva mener du med PC sync? da er den oppdatert....så får se hva som skjer.... pc sync extension..addon i firefox.... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kan være virus/trojaner eller lignende. kjører nye Norman med sanntidssøking.... Det kan være Norman med sanntidssøking som treger den ned. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Link til det tillegget? Ny avatar JohndoeMAKT? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Link til det tillegget? Ny avatar JohndoeMAKT? hvordan finne linken vet jeg ikke hvordan gjøres....stod ikke noe info om hvem som hadde laget den eller noe slikt Kan være virus/trojaner eller lignende. kjører nye Norman med sanntidssøking.... Det kan være Norman med sanntidssøking som treger den ned. ikke helt sikker på det...har brukt feks forrige versjon uten problemer....men...skal jo aldri si aldri idag.... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvor fant du det tillegget da? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Hvor fant du det tillegget da? da jeg installerte nokia suite på pcen, så dukket dette bare tilfeldig opp etter at jeg startet firefox eller noe...husker ikke helt hvordan det skjedde, men i forbindelse med installering av nokia suite ihvertfall Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Mener å ha sett at det har blitt installert sammen med Nokia pc-suite på pc-er med Firefox, men vet ikke hva det gjør. Har du fortsatt problemet? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Mener å ha sett at det har blitt installert sammen med Nokia pc-suite på pc-er med Firefox, men vet ikke hva det gjør. Har du fortsatt problemet? foreløpig går firefox bra.....stort sett når jeg starter maskinen det skjærer seg, men følger med og evt kommer tilbake igjen hvis det skulle gå at dundas.... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Hva mener du med "når du starter maskinen"? edit: Jeg skjønner hva du mener med "når du starter maskinen", men jeg skjønner ikke hva som feiler Firefox da. Endret 17. juli 2008 av hernil Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Hva mener du med "når du starter maskinen"? ut av dvale..... ferdig for dagen, lukker pcen, åpner pcen -vekker den opp av dvale....åpne firefox eller ny fane feks... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå