XP_man Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg er på 4.mission (tror jeg) Jeg er i allefall på den missionen der du får varmesøkende briller. Problemet: Når man starter missoinen skal man komme seg inn i CIAs hovedkvarter. Han sjefen min (på spillet altså) babler i vei om no vifte opplegg, og at jeg må komme meg inn der. Så kommer det opp ei lita rute der jeg har ca 1min 20sek på meg til å komme meg inn der. Spørsmålet er ganske enkelt, hvordan kommer jeg meg inn der? (vedder på at svarer er lekende lett, og at jeg har oversett noe...am I right?) Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Du sitter altså i mørket med noen trær rundt deg og det regner masse. Det du gjør er å gå over på andre siden og følg gjerdet til du kommer til enden. Klatre over gjerdet så du kommer innenfor til disse viftene og hopp oppå den første av de to store "generatorene" eller hva det nå er og hopp derifra til den innerste viften på veggen. Klarer du hoppet så holder Sam seg fast og klatrer opp og du kan velge "Slide open" eller noe sånt så er du inne. Du kan begynne å gå før sjefen din er ferdig å fortelle deg om hva du må gjøre osv. Da får du enda bedre tid på deg. Lenke til kommentar
zauron Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 eller bare klatre opp takrenna på venstere side av inngangen Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 åh :o Visste ikke at det gikk an :smile: Jaja hvorfor gjøre det vanskelig, men min løsning er litt kul og da.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Tok ei stund før jeg fant denne også. Det er ei åpning i piggtråden i det ene hjørnet av gjerdet. Nesten umulig å se. Da rekker du fint å klatre inn i vifta de snakker om. Btw, er det flere enn bare meg som får et forferdelig lydproblem avogtil? Det skjer oftest når man skyter, så kommer det en lav "pssshhhhh" lyd om og om igjen, som bare blir sterkere og sterkere til det er så jævlig at man må starte om spillet. Noen ganger kommer "PSSSSSSSSSSSSSHHHH" så høyt at jeg nesten hopper ut av stolen. Jeg har 1.1-patchen. Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jo jeg har det samme problemet! Ganske irriterende!! Prøv en annen lyd-driver. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 ehhe hadde det en gang ja. men forsvant etter jeg restarta spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå