huldal Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg har ikke fått med meg at Elias har gått på TV2 nå i lengre tid, med nye episode... (13 stk. for den som er interessert). Så derfor tenkte jeg at jeg skulle ta en kopi via webtv til tv2 og se de på plasmatvn. Men det var visst ikke lett. Etter at jeg prøvde og "streame" elias via Vlc så virket alt kryptert. Finns det noen måte og ta en "kopi" fra sumo webtv? Har gjort det fra NRK uten problem. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg er usikker på det du spør om, men hvis det ikke strider mot noen retningslinjer, kan du forklare hvordan du gjorde det med NRK? Lenke til kommentar
huldal Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Siden det muligens kan stride med retningslinjene til NRK så står jeg over. Men kan nevne et program som heter Orbit. Men jeg kan endre litt på spørsmålet. Hvorfor fungerer ikke TV2 sumo med Vlc? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Akuratt kjøpt meg lisens greia til tv2 sumo selv, tenkte jeg skulle se alt pacific blue. To spørsmål, går det ikke ann og spole der? Og finnes det et program som man kan ta bilder med der? Får ikke fraps til og funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå