abene Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Microsoft har åpnet opp Live Mesh slik at alle som ønsker det kan prøve. Les mer Lenke til kommentar
Shagma Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hmm... Det ser ut til å være fullt allerede. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 mobile me klone eh? ikke annet å vente igrunn Lenke til kommentar
soul Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 mobile me klone eh? ikke annet å vente igrunn Utvilklingen av Live Mesh startet en god stund før Mobile Me ble annonsert da... Lenke til kommentar
djchange Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 .mac eksisterte ganske lenge før det byttet navn til MobileMe. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 her er det vel snakk om at så snart du har markert en fil eller mappe for synkronisering så vil den bli lastet opp til microsoft sin server, og lastet ned til alle andre maskiner som er satt opp til å synkronisere mot denne kontoen? og eventuelle endringer på disse filene som blir gjort på noen av medlemmene skal så synkroniseres med alle andre igjen. om mobileme har noe sånt kan jeg ikke huske å ha fått med meg... Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 her er det vel snakk om at så snart du har markert en fil eller mappe for synkronisering så vil den bli lastet opp til microsoft sin server, og lastet ned til alle andre maskiner som er satt opp til å synkronisere mot denne kontoen? og eventuelle endringer på disse filene som blir gjort på noen av medlemmene skal så synkroniseres med alle andre igjen. om mobileme har noe sånt kan jeg ikke huske å ha fått med meg... Idisk(aka iDisk) funker vell i grunn på noenlunde samme prinsipp, du laster opp filer og har tilgang til dem på alle maskiner du har tilgang til, har dog ikke testet dette selv så er ikke helt sikker, Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 tja, om en kunne koble til, synkronisere og så koble av igjen så er det muligens samme greia... Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Gjør klar for et ormebol av sikkerhetsproblemer. Styr unna. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 <rant> Å endre regions-oppsett i Windows er noe jeg har gjort for lenge siden uansett. Er dritt lei av programmer, særlig visse skjermkort-drivere *KREMT* som ikke respekterer språket jeg har satt for non-unicode programs (engelsk). Jeg er møkk lei meldinger som "Vil du fortsette? Yes/No" i Windows. Derfor har jeg på alle mine maskiner satt "Standards and Formats" til English (United States) og deretter gått på customize og endret alt til norsk oppsett (kroner, klokkeformat, dato etc.) Alt disse hersens driverene og en del andre programmer bryr seg om er navnet på standards and formats-templaten Kjekt tips om du hater dårlige norske oversettelser og kjører engelsk windows og ønsker et gjennomført engelsk system. Måtte oversetterene dø. 32-biters punktgrafikkbilde my ass. </rant> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå