Liberalistiske Samebror Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 HJELP MEG! Vil ha det til å se vanelig ut Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 @Termometer: Hadde vært fint om du kunne addet en link til PCMNorge.no i første post. Vi har nettopp lansert en ny side. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 HJELP MEG!Vil ha det til å se vanelig ut Har dette skjedd før? Har aldri sett noe lignende på noen av de tre pcm spillene jeg har..... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hei. Jeg har et problem. Er CSC, og har kjørt Cancellara litt hardt i begynnelsen av sesongen. Han har fullt på tretthetsnivå. Så i et forsøk på å få han "frisk" til Touren har jeg spart han fra Giroen og latt han trene mindre. Har til og med satt han på ingen trening. Men ingenting hjelper. 2 måneders hvile, men fortsatt like trett. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 HJELP MEG!Vil ha det til å se vanelig ut Har dette skjedd før? Har aldri sett noe lignende på noen av de tre pcm spillene jeg har..... kjøpte det igår, har hatt PCM 2006 før, og det funka perfekt! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 HJELP MEG!Vil ha det til å se vanelig ut Har dette skjedd før? Har aldri sett noe lignende på noen av de tre pcm spillene jeg har..... kjøpte det igår, har hatt PCM 2006 før, og det funka perfekt! pc specs ? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 HJELP MEG!Vil ha det til å se vanelig ut Noen tips: Oppdatert skjermkort driverne? Siste PCM07 patch? Prøvd å skifte litt på grafikkinnstillingene? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 har visstnok for dårlig skjermkort til PCM 08, minstekravet er ATI Radeon 9600 og jeg har ATI Radeon 9250 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Krise! Satt og spilte videre på CSC-gamen, da jeg fikk dradd ut kontakten og laptopen gikk rett av. Når jeg nå prøver å laste saven, kommer det opp at PCM har et problem og må lukkes. :( Er det ikke mulig å redde saven? Endret 15. august 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 longshot, prøv å sett tilbake pc en før det skjedde, kan hende det funker. Ikke drep meg om noe fucker, men har redda ting den veien Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ehh, hvordan gjør jeg det? Kan du ikke bare sende en PM om hvordan? Det er jo full krise!! Har ikke gjort noe viktig etter det... Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 du kan se på bildet hva du skal trykke på om du har Win XP, hvis du har vista kan du lete etter noe liggnende, har du linux eller mac, ikke spør meg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Har Vista, fikk det til, men det hjelper ikke :S Må vel begynne på nytt da. FAEN! Livet er ødelagt... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ikke gi opp helt enda. Ta en tur til PCMNorge.no og spør noen på forumet der. Jeg vet det finnes en mulighet for å fikse det, men husker ikke helt hvordan. Men ta å spør, så er det sikkert noen som kan hjelpe. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Har opprettet en tråd der nå. Virker forøvrig som et ganske "dødt" forum Håper de kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Laste opp et bilde av feilmeldingen? eller står det ikke noe annet en at det har oppstått en feil? Det du kan gjøre er å reinstallere spillet, men ta vare på saven eller? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Har opprettet en tråd der nå. Virker forøvrig som et ganske "dødt" forum Håper de kan hjelpe meg. Vel, du får ha din egen mening. Men vi har nettopp måtte lansere forumet på nytt, uten alle de gamle innleggene. VI har vært aktiv siden 2003-04 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Hehe. Når jeg kun ser et par tråder som er skrevet i i dag, virker det litt dødt. Mne for all del, håper noen svarer meg der. Kommer bare opp "PCM har sluttet å virke. Ser etter en løsning på problemet" og deretter "PCM har et problem og må lukkes." Kan ikke innstallere på nytt. Har ikke plate om du skjønner EDIT: Hvor finner jeg selve saven? Endret 16. august 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Tror saven legger seg på mine dokumenter eller noe sånt...skal sjekke... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Fant den der, i tre forskjellige filer. Har plate nå, prøver en ny innstall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå