Gå til innhold

Pro Cycling Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I PCM 2008, den nyeste versjonen, drikker syklistene sjølv når dei treng energi. Den funksjonen som du nemnde er når syklisten eller syklistene går tom for vatn. Då velger du ein ryttar, trykker på knappen "Slippe seg ned for å hente vann", så vil syklisten gå heilt bak i gruppen eller bruddet for å hente flasker til alle på laget som er i samme gruppe eller brudd som den syklisten.

Lenke til kommentar
Den nye "hente drikke-funksjonen" funker jo utmerket. Men selvfølgelig blir det værre om du sender ned en hjelperytter midt i et fjell, og hjelperytteren er dårlig i fjellet.

Funker ikke alltid like bra!

Har opplevd bugs med vannhentingen...

Lenke til kommentar
Den nye "hente drikke-funksjonen" funker jo utmerket. Men selvfølgelig blir det værre om du sender ned en hjelperytter midt i et fjell, og hjelperytteren er dårlig i fjellet.

Funker ikke alltid like bra!

Har opplevd bugs med vannhentingen...

Hva er det som skjer da? Har aldri hatt noen problemer med det..

Lenke til kommentar

Funker fint den, bare å trykke på den. De drikker automatisk, men du må trykke på vannflaska for å få syklisten til å hente vann til seg selv og lagkameratene han sitter sammen med.

EDIT: Var visst en side til :p

EDIT: Noen som er klare for en mini-tour nå? :p Fri i morra.

Endret av Kjetil91
Lenke til kommentar
nå tenker jeg mere sånn hvis jeg ligger ganske bra foran med mange bra klatrere og kjører på med de, så de får et brudd når de er på toppen, men hvordan få samla seg ganske fort så de kan kjøre sammen og ikke 1 og 1 ;)

Hmm, du kan hvertfall prøve å ha en til å beskytte en av de andre.. Og kjøre med samme intensitet kanskje..?

Lenke til kommentar

Woo! Kjørte gjennom Paris-Nice i dag og klarte jaggu å vinne fem av åtte etapper, pluss en fjerdeplass. Alt med Kirchen. Vant Ventoux, det var deilig, og sånt blir det både gult og grønt av, så da var det to trøyer i boks. Lot Gerdemann satse på klatretrøya, og tok den med sju poeng på siste etappe etter at den som hadde den klarte å punktere og havnet flerfoldige minutter bak feltet, men den hvite trøya prøvde jeg ikke å ta.

Det endte da med seier sammenlagt, i poengkonkurransen, klatrekonkurransen, lagkonkurransen og fem etapper.

Kirchen er rå. Tar fjell, spurt og tempo på strak arm, og han rykker greit i fra på flatt terreng også.

Gerdemann viser vinnertendenser. Kjørte sterkt i brudd gjennom nesten hele sisteetappen og sanket klatrepoeng, og klarte å hente seg inn igjen før jeg sendte han ut på nye poengtokt over neste bakke.

Eneste bekymringen er at jeg kanskje har kjørt Hagen litt for hardt, så han skal få litt hvile i nær framtid.

Rasket med meg Milan - San Remo med Hincapie, brukte kjørestyrken til å gå hardt ut i brudd med 15 kilometer igjen. Holdt helt inn med et minutts margin. Burde kanskje la være å kjøre så hardt nå, men har lagt opp til at klatrerne på laget skal treffe formtoppen når Kirchen skal over Alpene og Pyrineene i juli. Satser på topp 5 i Touren, hvertfall.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Jeg vant både Paris-Nice og Tirreno-Adriatico samme år, med Cofidis :)

Sylvain Chavanel vant Paris-Nice, mens Maxim Monfort vant Tirreno-Adriatico. Sto på vanskelighetsgrad lett da :p

Så vant jeg klatretrøya med Moncoutie i Paris-Nice, og poengtrøya i Paris-Nice med Leonardo Duque

Lenke til kommentar

Har kjøpt meg PCM idag, har innstalert det på den ene PC'en og det ser helt bra ut, helt til en starter etappene...Da ser en alt landskapet, bortsett fra veien som er hvit, med rytternes skygge...Altså, man ser hverken rytterne eller veien...Noen som vet hva problemet er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...