Stonemeister Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Helvete... Kjører California Road og tenkte at jeg skulle ta gul trøye med Kirchen den dagen det var mest fjell, og trur'u jaggu ikke at kødden presterer å gå på trynet og skade seg helt i starten av rittet, som den eneste klatereren på laget. Og jeg sender ryttere etter han, men går på den Silence Lotto-smellen og alle går fullstendig tom med en gang det blir motbakke. Og på vei ned den bratteste bakken så klarer faen meg Kirchen å gå i bakken IGJEN! Taper over 7 minutter til hele feltet og raser i lagkonkurransen fordi at jeg ofra fire ryttere for å prøve å få Kirchen tilbake i hovedfeltet. Svart dag. Da hadde jeg ikke lyst til å fortsette. Herregud! Skulle ikke vært mulig... Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 auch det er synd Kirchen er selv mitt høyste kort i bakene. Heldigvis har jeg ikke opplevd tryn enda Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Starta etappen på nytt og klarte fjerdeplass i en spurt mellom sammenlagtfavorittene. Kirchen i gult. Vant to etapper etter det, pluss andreplass på siste etappe (enmannsbrudd som holdt helt inn vant). Endte da med spurttrøya, seier i lagkonkurransen og seier sammenlagt. Monfort som nummer to, ett minutt og 34 sekunder bak. Føler at jeg har greie på hvordan man vinner løp nå, selv om det bare var California Rundt. Sastre, Monfort, Leipheimer og Nibali var med, så jeg slo jo noen dyktige ryttere også. Jada, jeg er klar over at det er juks å avslutte spillet midt i en etappe, men det var Kirchen, min viktigste rytter, og etter to velt tør jeg ikke gamble på at skaden ikke er alvorlig. Jeg hadde også satsa en del på å vinne det løpet. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Starta etappen på nytt og klarte fjerdeplass i en spurt mellom sammenlagtfavorittene. Kirchen i gult. Vant to etapper etter det, pluss andreplass på siste etappe (enmannsbrudd som holdt helt inn vant). Endte da med spurttrøya, seier i lagkonkurransen og seier sammenlagt. Monfort som nummer to, ett minutt og 34 sekunder bak. Føler at jeg har greie på hvordan man vinner løp nå, selv om det bare var California Rundt. Sastre, Monfort, Leipheimer og Nibali var med, så jeg slo jo noen dyktige ryttere også. Jada, jeg er klar over at det er juks å avslutte spillet midt i en etappe, men det var Kirchen, min viktigste rytter, og etter to velt tør jeg ikke gamble på at skaden ikke er alvorlig. Jeg hadde også satsa en del på å vinne det løpet. Ikke juks, bare en annen måte å spille på Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Joa, og det funka jo greit også Fikk sponsor confidence opp på grønt igjen også, og Kirchen har aldri vært mer fornøyd. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Å vinne flate etapper med Cancellara er enkelt, bare å rykke 8-10 KM før mål. Vant både Australia og California med han sammenlagt, hadde 3-4 etappeseirer i hvert ritt også Har vunnet i Giroen og Touren med han på tidligere gamer. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Starta etappen på nytt og klarte fjerdeplass i en spurt mellom sammenlagtfavorittene. Kirchen i gult. Vant to etapper etter det, pluss andreplass på siste etappe (enmannsbrudd som holdt helt inn vant). Endte da med spurttrøya, seier i lagkonkurransen og seier sammenlagt. Monfort som nummer to, ett minutt og 34 sekunder bak. Føler at jeg har greie på hvordan man vinner løp nå, selv om det bare var California Rundt. Sastre, Monfort, Leipheimer og Nibali var med, så jeg slo jo noen dyktige ryttere også. Jada, jeg er klar over at det er juks å avslutte spillet midt i en etappe, men det var Kirchen, min viktigste rytter, og etter to velt tør jeg ikke gamble på at skaden ikke er alvorlig. Jeg hadde også satsa en del på å vinne det løpet. Skjønner ikke helt vitsen med å starte på nytt, men det er ditt valg. Det vil alltid være en viss sjangse for å gå i bakken på spillet slik som det er i virkeligheten, ja du hadde uflaks og det er ikke sikkert sponsorene hadde likt det, men det er jo nettop dette som er så herlig uforutsigbart og etter min mening gjør spillet underholdene. Da er jo litt av sjarmen å satse på å rette det opp igjen, men det er min mening. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det blir jo som med FM, er ikke noe gøy å vinne med juks. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Ikke etter min mening heller, uansett om det er FM eller PCM så lagrer jeg alltid uansett før jeg avslutter, uansett om jeg taper eller vinner. PCM gjør jo dette automatisk så da er det jo ikke noe problem, men slår ikke av ettappene før de lagres selv om de går dårlig Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ny Patch er kommet. Igjen. 1.0.2.2. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Noen som har kommet langt på karriere her? Er i slutten av 2011 med Columbia og føler at det nesten begynner å bli litt kjedelig. De eneste navnene man stort sett kjenner igjen er supertalentene i starten av spillet (Kreuziger, Rolland, Mollema, Boasson Hagen, Velits, Augustyn, etc) som alle er blitt de store stjernene, mens resten av navnene er totalt ukjente. Vant spurten på Champs-Elysees denne sesongen (2011) med Ciolek, mens jeg aldri hadde hørt om de 6 neste på resultatlista. =/ Anbefaler dere som spiller en del å heller spille alle løp, bruke lang tid, gjøre alt ordentlig og nyte de 2 første sesongene. Er stort sett de som er morsomme. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Noen som har kommet langt på karriere her? Er i slutten av 2011 med Columbia og føler at det nesten begynner å bli litt kjedelig. De eneste navnene man stort sett kjenner igjen er supertalentene i starten av spillet (Kreuziger, Rolland, Mollema, Boasson Hagen, Velits, Augustyn, etc) som alle er blitt de store stjernene, mens resten av navnene er totalt ukjente. Vant spurten på Champs-Elysees denne sesongen (2011) med Ciolek, mens jeg aldri hadde hørt om de 6 neste på resultatlista. =/ Anbefaler dere som spiller en del å heller spille alle løp, bruke lang tid, gjøre alt ordentlig og nyte de 2 første sesongene. Er stort sett de som er morsomme. Jeg syns at det er det som er morsomst. Det kan kanskje bli litt kjedelig når du kommer såpass langt. Boasson Hagen, ble han en sammenlagtrytter hos deg ? (Hvis du trente han opp til det?) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har lagt merke til at Boasson Hagen er fått helt ville stats på mitt game i andre sesong bare. Han har har 75-78 på nesten alt untatt moutain og en til.... Selc spiller jeg med et continental lag, det anbefales, gøy å være litt outsider i de store rittene jeg får wildcard i. Vant akkurat tempoen i giro de italia og har 3 plasser på podiet. Har mitt eget talent som jeg håper skal havne i verdenstoppen om et par år. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har lagt merke til at Boasson Hagen er fått helt ville stats på mitt game i andre sesong bare. Han har har 75-78 på nesten alt untatt moutain og en til.... Selc spiller jeg med et continental lag, det anbefales, gøy å være litt outsider i de store rittene jeg får wildcard i. Vant akkurat tempoen i giro de italia og har 3 plasser på podiet. Har mitt eget talent som jeg håper skal havne i verdenstoppen om et par år. Ja, er gøy å kjøre med et continental lag, eller et mindre pro tour lag. Synd at de ikke har fått lisensen til mange av continental lagene. Men har hvertfall fått lisensen til de fleste pro tour lagene, om ikke alle? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg syns at det er det som er morsomst. Det kan kanskje bli litt kjedelig når du kommer såpass langt.Boasson Hagen, ble han en sammenlagtrytter hos deg ? (Hvis du trente han opp til det?) Tja, hva skal man si. Han ble verdens beste i omtrent alt. Tror det var 2 eller 3 stats han ikke hadde 80+ i. Ble liksom litt for kjedelig når han var topp 3 på absolutt alle trøyene i TdF i 2011, blir for urealistisk. Har likevel starta ny save med Columbia i dag med "hard" vanskelighet og skal uploade noen pics av hvor latterlig effektive training camps er etterhvert. Om 2-3 dager er jeg nok ferdig med første sesongen og målet er at Kirchen, Gerdemann, Løvkvist og Rogers alle har 83+ i hills, mountain og TT. Boasson Hagen skal ha 75+ i absolutt alt og jeg skal få 6-7 av de andre rytterne mine på 80+ i cobblestones. Urealistisk? I don't think so. Career mode er generelt for lett. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Da tar du et Kontinental-tour lag da vel! Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Jeg syns at det er det som er morsomst. Det kan kanskje bli litt kjedelig når du kommer såpass langt.Boasson Hagen, ble han en sammenlagtrytter hos deg ? (Hvis du trente han opp til det?) Tja, hva skal man si. Han ble verdens beste i omtrent alt. Tror det var 2 eller 3 stats han ikke hadde 80+ i. Ble liksom litt for kjedelig når han var topp 3 på absolutt alle trøyene i TdF i 2011, blir for urealistisk. Har likevel starta ny save med Columbia i dag med "hard" vanskelighet og skal uploade noen pics av hvor latterlig effektive training camps er etterhvert. Om 2-3 dager er jeg nok ferdig med første sesongen og målet er at Kirchen, Gerdemann, Løvkvist og Rogers alle har 83+ i hills, mountain og TT. Boasson Hagen skal ha 75+ i absolutt alt og jeg skal få 6-7 av de andre rytterne mine på 80+ i cobblestones. Urealistisk? I don't think so. Career mode er generelt for lett. Shitt, du må virkelig ha teken på PCM. Er selv Astana og klarte ikke å vinne en av de "tre store" engang Endret 31. juli 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 sliter med Tour of Australia jeg Lenke til kommentar
staunchwhirl Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Export -> Import Hei! Har problemer ved Export og Import over LAN. Det går fint å exportere og importere Events (Stage Race, Season etc. ) Men når medspiller prøver å koble til Server, får man beskjed om at det ikke er nok plasser / Slots ledig. Noen som har vært utfor problemet, evt. noen som vet løsningen? Lenke til kommentar
TurboAlex Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hallo. Jeg har ikke spillt PCM på noen år. På de tidligere versonene hadde sykklistene flasker de kunne drikke for å få mer energi, men det virker som de ikke har det lengere. er en funksjon som heter noe som "Slippe seg ned å hente vann" eller noe, men ser ikke ut til å fungere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå