Gå til innhold

Pro Cycling Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vant jeg nettopp TdF med 4 sekunder. :D

Er Colombia i 2009-sesongen og vant med Linus Gerdemann (han blir jo helt syk etter 1 år med bra trening, 81 i alt). Lå 14 sekunder bak Contador før siste klatreetappe og lå 13 sekunder foran Contador over siste bakketopp. Satt dotten på 99% og krysset fingrene og pga sine 71 i DH mot Contadors 70 klarte han akkurat ta de små sekundene han trengte. :p

Lenke til kommentar

Forresten så mister du S-> hvis det er en sterkere rytter enn din som kjemper om bakhjulet du skal ta. Har du f eks en moderat sprinter som prøver å legge seg på hjulet til Boonen og Hushovd også prøver på det vinner sannsynligvis Hushovd den plassen. Er dog litt usikker på hvilke stats som er avgjørende for kjemping om hjulet til en annen, om det er "flat", "sprint" eller "fighter".

Lenke til kommentar
Forresten så mister du S-> hvis det er en sterkere rytter enn din som kjemper om bakhjulet du skal ta. Har du f eks en moderat sprinter som prøver å legge seg på hjulet til Boonen og Hushovd også prøver på det vinner sannsynligvis Hushovd den plassen. Er dog litt usikker på hvilke stats som er avgjørende for kjemping om hjulet til en annen, om det er "flat", "sprint" eller "fighter".

Åja, det er sikkert sant ja, regner vel med at det er fighter statsen som avgjør det

Lenke til kommentar

Man skal justere slik at begge de gule strekene holder seg jevne. Hvis du tar i for mye vil den øverste gå ned fortere, hvis du tar i for lite vil den nederste tømmes fortere.

Lyspæra er på når du vil at datamaskinen skal styre rytteren. Når du gir en ordre til rytteren slås den av.

Lenke til kommentar

Riktig som Stonemeister sier, kan nevne at den ene baren er distanse til mål og den andre er krefter, altså skal du prøve å holde disse så likt som mulig slik at du ikke brenner alt kruttet i starten eller har masse igjen etter du er i mål.

Lenke til kommentar

Hei, når jeg spiller PCM(Pro Cycling Manager 08) så klikker/stopper spillet mens jeg er midt i en etappe, dette gjør det vær gang jeg spiller. Musikken fortsetter å gå men spillet har stoppet/fryst seg, og etter 30-50 sek så slår pc'en seg av.. Dette irriterer meg veldig, har akkurat fått det, og har ikke fått fullført en etappe!

Noen som hvet hvorfor?

Takk for svar!

Endret av Obaerlis
Lenke til kommentar

Alt for lett å vinne hvis man spiller enkeltetapper :p Vant Paris-Nice 9-dobbelt! Rykka med hele laget på hver etappe og holdt inn hver gang. Karriere med CSC er derimot gøyere.

Hadde det vært en ide med en stafettsavegame på PCM eller? F. eks. en kjører Giroen, en Touren og en Vueltaen?

Lenke til kommentar
Jeg vant faktisk en spurt med Fabian Cancellara, han er jo egentlig ikke en god spurter, men han kan holde høyt tempo:P Slo spurtere som bennati ig ballan

Det har han jo gjort flere ganger i virkeligheten også, ryttere med bra stats på flat og tt kan klare å rykke fra feltet mot slutten hvis ikke farten i feltet er alt for stor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...