bruno99 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg vet ikke jeg, men har det på min bærbare pc (og stasjonære) og den bærbare er er ikke av den nyeste sorten selvom det er god pc til bærbar og være... Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Jeg vet ikke jeg, men har det på min bærbare pc (og stasjonære) og den bærbare er er ikke av den nyeste sorten selvom det er god pc til bærbar og være... Kjører spelet bra på begge pcer? Ingen lag eller noko? Viss eg skulle kjøpe meg spelet tenkte eg på den nedlastbare versjonen, er det mulig å returnere det på noko måte viss det ikkje virker? Eg trur eg gløymde å seie det, eg har 2006 versjonen av spelet, det kjører nokså fint på pcen med lave detaljnivå også videre, men veit ikkje om det har noko å seie. Endret 18. juli 2008 av mutu Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 2008 versjoenen krever mye mer enn 06 versjonen, men pcm08 kjører greit på min bærbare, riktignok med lave settings Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Har bare eit siste spørsmål før eg bestemmer meg for å kjøpe det eller ikkje. Kva er det som er så mykje bedre i PCM 2008 enn PCM 2006? Kva er det som gjør det verdt penga? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Har bare eit siste spørsmål før eg bestemmer meg for å kjøpe det eller ikkje. Kva er det som er så mykje bedre i PCM 2008 enn PCM 2006? Kva er det som gjør det verdt penga? For det første, så er grafikken oppgradert. Så er det kommet banesykling. Og innenfor det, så har du Sprint, altså du mot en annen, som kjemper om seieren, evt. komme videre til neste runde. Så er det Keirin, hvor du kjemper mot 5 andre ryttere om å vinne. Så er det Elimination Race. Den siste rytteren ryker ut, hver andre runde. Og det er 16 med, totalt. Treningssystemet er helt forandret. istedenfor treningsprosent, som i det gamle, så kan du ha et treningsprogram som du kan lage selv, eller du kan velge "Tour de France" eller lignende. Er mer detaljer. Som på utstyret O.L. Er nytt stamina system. Du må hente vann til lagkameratene f.eks, så har du energi gel, for å booste, før et angrep. Dette spillet er bra altså! Anbefaler det Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg vet ikke jeg, men har det på min bærbare pc (og stasjonære) og den bærbare er er ikke av den nyeste sorten selvom det er god pc til bærbar og være... Kjører spelet bra på begge pcer? Ingen lag eller noko? Viss eg skulle kjøpe meg spelet tenkte eg på den nedlastbare versjonen, er det mulig å returnere det på noko måte viss det ikkje virker? Eg trur eg gløymde å seie det, eg har 2006 versjonen av spelet, det kjører nokså fint på pcen med lave detaljnivå også videre, men veit ikkje om det har noko å seie. Tro ikke du skal ha nå problemer med å kjøre det, om du ikke har en 10 år gammel skole PC. Her har du kravene: CPU: Windows XP SP2/VISTA Video card memory: NVIDIA GEFORCEFX 5900 / ATI RADEON 9600 128 MB RAM: 1 GB Processor: PENTIUM4 2.2GHZ / ATHLONXP 2200+ Hard disk space: 6 GB Internet connection: Yes DirectX: 9.0c Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ok, da gjenstår det vel bare å finne spelet på internett. Eg har funnet nokre plasser der eg kan laste det ned på engelsk. Er det nokon plass som har norsk versjon? (Ta tenker eg på nedlastbare versjoner) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Nei, det finnes ikke. Er bvare butikkuthaven som har nosk språk. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ok, takk for hjelpen. Da blir det vel å finne ein butikk som selger spelet for ein billig penge Lenke til kommentar
stwa Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Daniel89j: <a href="http://www.cyanide-studio.com/?rub=node&nid=529" target="_blank">http://www.cyanide-studio.com/?rub=node&nid=529</a> nyeste patchen MartinF: Syntes det er ganske artig ja, særlig med 16 personer hvor en og en må forlate spillet Vurderer å skaffe meg spillet, kan det anbefales? Har du spilt noen av de tidligere versjonene? Beste versjon hittil. Jeg syntes det er kjempe gøy, men smaken er som baken Har ikke spilt noen tidligere utgaver nei, men har lest noen anmeldelser og folk her ser jo ut til å like det så tror jeg går for det Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ja, og animasjonene(til rytterne) i PCM08 er mye bedre enn det de er i pcm07! er ikke så hakkete... Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Eg har kjøpt PCM 2008 no. Er rimeleg fornøgd med det. Sjølv om spelet lag'er litt inni mellom, spesielt når alle rytterne er i bildet. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kjøpt det, jeg også. Har starta en career med Team Colombia og vant Tour of Australia med Cavendish. Prøver å sette meg inn i det enda, ettersom at det er mitt første spill i serien. Har klart noen etappeseiere i Tour de France og kjører ganske bra jevnt over. Sliter litt med å ha kontroll over hele laget og legge opp spurter og sånt, men det kommer vel med tiden. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kjøpt det, jeg også. Har starta en career med Team Colombia og vant Tour of Australia med Cavendish. Prøver å sette meg inn i det enda, ettersom at det er mitt første spill i serien. Har klart noen etappeseiere i Tour de France og kjører ganske bra jevnt over. Sliter litt med å ha kontroll over hele laget og legge opp spurter og sånt, men det kommer vel med tiden. Join konkurransen vi skal ha her på diskusjon.no jeg er heller ikke noe særlig dreven, men vant to løp på rad på internett i fjellet Det var knall gøy!! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Join konkurransen vi skal ha her på diskusjon.no jeg er heller ikke noe særlig dreven, men vant to løp på rad på internett i fjellet Det var knall gøy!! Skal til Kypros i morgen, så det kan jeg dessverre ikke Endret 20. juli 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Eg og reiser på ferie i morgen. Er det nokon som veit kva ein skal gjera dei siste 20km av eit ritt? For da samler det seg 10-15 rittere i eit tog, eg prøver å få mine inn i toget men dei ender langt bak i gruppa. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Sett innsatsen høyt på alle som skal være med fremme, og sett en til å begynne å dra(den som skal danne toget), så velger du spurteren eller opptrekkeren og trykker "følg" på han du drar fremst med, så kan du få spurteren din til å henge på opptrekkeren ved hjelp av å velge "følg" på opptrekkeren! Ble kanskje litt rotete? Kan nevne det at du ikke kan bruke "følg" funksjonen før det kun gjenstår 11.9 km av etappen! det er da du lager toget! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Noen som vet hvorfor det noen ganger sånn at hvis jeg tar follow boonen (f.eks.) så så kommer det sånn S-->, men noen ganger så bare forsvinner det symbolet og jeg faller av bakhjulet hans :s Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) kanskje fordi han ikke har greid å henge seg på hjulet hans, eller kanskje innsatsen står for lavt? Etter mine erfaringer så skyldes det dette... Endret 20. juli 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Mulig det er det ja, prøver å ligge på 50-60 når jeg legger meg på et hjul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå