N-4K0 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) Skaphylle Endret 21. februar 2018 av Major Kloss Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Skapbrød Tror muligens du forveksler denne tråden med den i linken https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1757430&&page=45 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Selv om førsteposten ikke sier noe spesielt, kan trådtittelen tolkes dithen at morsomme dobbelord kan skrives. Førstesiden inneholder da også ord som ikke gir mer mening og for å være ærlig, hvordan gir "fatskap" mer mening? Men redigerer forrige innlegg siden det ikke er noe nytt ord enda. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Selv om førsteposten ikke sier noe spesielt, kan trådtittelen tolkes dithen at morsomme dobbelord kan skrives. Førstesiden inneholder da også ord som ikke gir mer mening og for å være ærlig, hvordan gir "fatskap" mer mening? Men redigerer forrige innlegg siden det ikke er noe nytt ord enda. Prøver ikke å krangle altså. Nei nei nei. Kan godt være jeg har misforstått hele greia. Og fatskap bruker jeg hvert fall på min lokale dialekt. Det er ganske enkelt det skapet vi har fat og tallerkener i Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Bærplukker @ Gompemann - ingen problem, prøver ikke å krangle selv heller. Skjønner for øvrig nå hva du mener med fatskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg