Gjest Guest_bekymret_* Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei, 22 år gammel gutt som var så dum å prøve Russere for 2 år tilbake, Nå har jeg selv merka at det knepper i brystkassa når jeg strekker meg og brystmusklene har økt (spesielt på venstre side) Er det noe form for behandling jeg kan gjjøre som ikke består av kirurgiske inngrep? Dette begynner virkelig å gå psykisk in på meg så alle svar taes godt imot. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det finnes vel østrogen-blokkere som kan motvirke dette, men de skal man vel ta samtidig som man er på kur. Hvordan de funker etter endt kur når man faktisk har utviklet en viss grad av gynekomasti vet jeg ikke. Hvor ille er det egentlig? Hvor "mye" ekstra er det? Står forresten noe her om kirurgiske inngrep når man lider av gynekomasti. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg syns du skal dra til legen din og vise det fram. Legen din har taushetsplikt så det kommer ingen vei.. Dette har skjedd med en kompis av meg også, han ble helt psykisk nedbrutt så du må ta tak i det fort. Det kan også være andre ting som forårsaker dette så ett besøk til fastlegen er noe jeg ville gjort uansett.. Håper alt går bra! Lenke til kommentar
Gjest Guest_hmm_* Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Dianabol har lett for å aromatisere til østrogen, derfor lurt å bruke anti-østrogener etter endet kur eller under.. meg bekjent så kan man faktisk fjerne gyno gratis med kirurgisk inngrep, men de gjør det ikke på personer som har brukt AAS (Anabole androgene steroider) så hadde jeg vært deg hadde jeg holdt munnen lukket og sagt det var naturlig, folk kan faktisk få det naturlig, mener det er en tråd inne på forumet om dette... Dianabol`en har gått ut av kroppen din på disse 2 årene og sporingstiden er borte, så du kommer ANTAKELIGVIS ikke til å teste positivt på noen blodprøve/urinprøve.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_bekymret_* Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg holder helt tett og sier det har kommet av seg selv, takk for tipset men hadde egentlig ikke tenkt til noe annet. Men da tar jeg meg en tur til lege og forklarer at det har skjedd noe merkelig på brystkassa uten å fordype meg noe mer. Det eneste er om han spør om jeg har kjørt noe, da kan jeg jo ikke være uærlig.. Eller jeg kan men følelsen i kroppen sier at jeg ikke skal det. Jeg trener aktivt så jeg har en helt ok kropp ellers. EN ting til. Er det sant at Dianabol kan føre til testikkelkreft og sterilitet?!? Hvis jeg har påført meg dette skal jeg straffe meg selv hardt! Lenke til kommentar
Gjest Guest_hmm_* Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Uansett om legen hadde spurt meg, noe han med 99 % sannsynelighet kommer til å spørre om hadde jeg aldri sagt jeg hadde trøkka hadde jeg vært deg.. da kan du i værste fall ende opp med og betale og havne langt bak i en evt operasjonskø, men synts det er rart at gynoen kommer først etter 2 år etter endt kur.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå