fredrikda Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei! Jeg kjøpte meg en helt ny bærbar pc for ca en måned siden, det var av typen Acer 5920G, den har gått strålende frem til nå, for nå vil den ikke starte.. Alt skjedde like etter at jeg hadde fått beskjed om å restarte pcen fordi at jeg hadde installert en driver for et annet webkamera... Jeg restarta pcen på vanlig måte, og alt gikk helt normalt fram til jeg kom til windows bootscreen, da kommer det om en melding om at jeg burde kjøre diskkontroll på disk:c og den finner ut at det er no galt med noe kalt MFT, også står det at den prøver å fikse problemet, men det går ikke.. Lasting av BIOS går normalt, men lengre kommer den ikke Setter stooor pris på svar :!: Lenke til kommentar
torno Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei. Jeg ville prøvd å kjøre recovery på pcen. men da vil du jo miste alt du hadde på pcen fra før. Lenke til kommentar
fredrikda Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Hei. Jeg ville prøvd å kjøre recovery på pcen. men da vil du jo miste alt du hadde på pcen fra før. Har prøvd Recovery, men det funker ikke... Kan det ha noe med harddisken å gjøre eller no ? Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei. Jeg ville prøvd å kjøre recovery på pcen. men da vil du jo miste alt du hadde på pcen fra før. Har prøvd Recovery, men det funker ikke... Kan det ha noe med harddisken å gjøre eller no ? Snu PC-en og skru ut dekselet som skjuler harddisken, sjekk om harddisken står ordentlig i. Lenke til kommentar
fredrikda Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Hei. Jeg ville prøvd å kjøre recovery på pcen. men da vil du jo miste alt du hadde på pcen fra før. Har prøvd Recovery, men det funker ikke... Kan det ha noe med harddisken å gjøre eller no ? Snu PC-en og skru ut dekselet som skjuler harddisken, sjekk om harddisken står ordentlig i. Vil helst unngå å rote inni en bærbar pc (Som jeg ikke har noen som helst erfaring med) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) MFT er master file table. Har du windows cd? Prøv å kjør checkdisk, hvis det ikke funker ville jeg vurdert formatering. Er ikke noe fysisk feil med hdden. Endret 18. juli 2008 av ^fmj Lenke til kommentar
fredrikda Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 MFT er master file table. Har du windows cd? Prøv å kjør checkdisk, hvis det ikke funker ville jeg vurdert formatering. Er ikke noe fysisk feil med hdden. Ahh, ok : ) Har prøvd det, men hadde ikke no windows cd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå