Gjest faen:( Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Huff. Jeg takler ikke dette. hun er med så mange forskjellige mennesker hele tiden. hun er garantert til mange av kompisene / eller gutter whatever om kveldene, for hun er aldri hjemme omtrent. jeg døøøør. gi meg en pistol, så jeg kan avslutte dette. vet det ikke er mye dere kan si for at det skal hjelpe meg med noe, men hfuf. er så glad i henne fortsatt, vil tilogmed påstå at jeg elsker den jenta, kunne tenkt meg å flytta med hun. faen folk. :( Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ta deg sammen mann, ikke sitt der å grin over et kvinnfolk, kom deg ut du også eller hold på med andre ting som holder deg opptatt, kommer nok over det her skal du se, men i ditt tilfelle trengs det vel en god del mer tid. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det er absolutt fullstendig forjævlig, og den aller aller aller verste følelsen i hele verden.. Jeg tror jeg har erfart at du er nødt til å gi slipp på henne før hun finner seg en annen.. ellers blir det så mye verre.. Det er forferdelig.. Det hjelper å være med venner hele tiden, og prøve å kanskje finne en annen jente å tilbringe tid med, tror det får deg til å savne henne mindre. Hver gang hun er med noen du ikke er 100% trygg på blir det bare verre, right? Og hver gang du savner hun, men hun ikke savner deg... Tror det eneste som funker er å tenke at du ikke trenger henne, og det må finnes noen bedre der ute... Lenke til kommentar
Gjest drittliv Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, trådstarter. Folk sier at det kommer til å gå over etterhvert osv. At jeg burde finne meg noen andre og slikt. Hva vet vel folk om det? Greit nok, mange har hatt det slik som meg før, men det betyr ikke at noen vet akkurat hvordan JEG har det, eller hvordan JEG føler det. Har vært slutt i 4mnd nå. Og jeg elsker hun fortsatt. Hu er fortsatt den viktigste personen i livet mitt. Vil rett og slett påstå at livet mitt er ødelagt pga dette. Vi hadde hele framtiden planlagt. Vi skulle flytte sammen, og få barn etter at vi var ferdige med utdannelsen. Nå gir jeg faen i alt, og bryr meg ikke om noenting. Tenker på å avslutte alt selv hver dag som går. Klarer ikke å leve uten hun.. Tørr ikke å tenke på hva som kommer til å skje den dagen jeg får vite at hu har fått seg ny type heller. Når jeg tenker på det nå, at noen skal være med hu jeg elsker, så får jeg lyst til å ta livet av den personen.. Faen i helvete og. Det har klikka helt for meg etter det her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå