Genuine Genes Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Slimda, du har helt rett. Men hva om jenten er sånn såkalt luremus, eller at hun slår opp, og deretter spør om gutten vil bli sammen igjen. Da er det jo plutselig ikke "Det er slutt, det kommer ikke til å bli noe mer." Min eks er nettop sånn. Hun slo opp. En uke senere var vi sammen igjen, jeg fikk restored hope, og så slo hun opp IGJEN. Så jeg tenker, gikk det en gang går det jo kanskje igjen? Samtidig som jeg tenker at jeg ikke gidder å være sammen med en fjortis-hore som henne. Er utseende og rett og slett kroppen hennes som jeg tenker på den dag i dag en måned etterpå, og spør igjen(siden: "det vil aldri skje noe mer!" metoden ikke fungerer i mitt tilfelle): Hvordan jeg kan avkåtiseres? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Slimda, du har helt rett. Men hva om jenten er sånn såkalt luremus, eller at hun slår opp, og deretter spør om gutten vil bli sammen igjen. Da er det jo plutselig ikke "Det er slutt, det kommer ikke til å bli noe mer." Min eks er nettop sånn. Hun slo opp. En uke senere var vi sammen igjen, jeg fikk restored hope, og så slo hun opp IGJEN. Så jeg tenker, gikk det en gang går det jo kanskje igjen? Samtidig som jeg tenker at jeg ikke gidder å være sammen med en fjortis-hore som henne. Er utseende og rett og slett kroppen hennes som jeg tenker på den dag i dag en måned etterpå, og spør igjen(siden: "det vil aldri skje noe mer!" metoden ikke fungerer i mitt tilfelle): Hvordan jeg kan avkåtiseres? Kjenner til den der, du. Var med på en liten slik berg-og-dalbane tur selv. Tok til vettet og satte ned foten. Lever nå i beste velgående (singel, dog). Er utrolig mange vakre jenter å se på på byens gater nå for tiden uansett. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Kjekt for dykk som bur i by. Her er det meir sauer, bakkar og andre fine ting å sjå på. Akkurat no har eg det perfekt med x-en. Noko som irriterar meg, sidan eg skal reise til Trondheim for å studere innan eit par veker. Off.. vil ha x'n med til Trondheim Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Trondheim har massevis av flotte damer! Best å annkomme en storby om sommeren singel, vil nå jeg si. Kan du bare flørte og nyte så mye du vil. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jepp.. Eg vil uansett ankomme byen singel. Og etter all informasjon eg har fått frå NTNU har eg nokre travle veker foran meg, med fest, fest, og meir fest Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Kjenner til den der. De første ukene på høyskole består av festing, drikking, tullete leker (lag den lengste kle-lenken med klær dere har på dere), og mye sånt. Moro. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Skal du på NTNU aspic? Der har jeg også veldig lyst å gå, må bare fullføre videregående først. Håper på gode nok karakterer til å komme inn der. Om du tar master kan det være jeg treffer deg ditt 4. år Slimda, kan jo bli gøy med kleslenke-leker da.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Skal du på NTNU aspic? Der har jeg også veldig lyst å gå, må bare fullføre videregående først. Håper på gode nok karakterer til å komme inn der. Om du tar master kan det være jeg treffer deg ditt 4. år Slimda, kan jo bli gøy med kleslenke-leker da.. Såklart det! Spesiellt når jentene bestemmer seg for å gå like langt som gutta (som bare står i boxer). Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Uff, ikke minn meg på jenter i bare boxer.. Er minnene om eksen i den stillingen der som får meg til å fremdeles tenke på henne. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Er normalt det. Men slutt å tenk på det negativt. Det var godt, men det er i fortiden. Akkurat sånn som barndommen. Lev med opplevelsen du har hatt. Et lite hull i hjertet vil alltid være der, for de som virkelig elsker. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Har merket at jeg forelsker meg i jenter ALT for lett... Hun eksen jeg snakket om, vi hadde kjent hverandre i kanskje 4 dager elns før vi ble sammen. Hadde riktignok en ganske bra tone og alt sånn. Jeg er også ekstremt godtroende, både når det gjelder at jeg tror på alt som blir sagt til meg av spøker og sånn, og at jeg tror det beste om folk. Kunne jo ikke falle meg inn at hun faktisk ville slå opp med meg. Du kan tro jeg var deppa. Må nok prøve å ikke bli forelsket så lett, og ikke ta jentene for gitt. De har en tendens til å stikke av.. Endret 23. juli 2008 av sportacus88 Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Føler det samme som deg Sportacus, blir lett forelska Og er sånn at jeg tenker mye på henne sexuelt, altså xen. Meeeen må si det blir mindre og mindre, og godt er det Lenke til kommentar
Gjest faen:( Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det er lett å si at man skal glemme henne å finne ny. Lettere sagt enn gjort spørr du meg. Jeg klarer bare ikke å slutte å tenke på henne, hun er der fortsatt. Plager tankene mine, med alt vi var gjennom, tenker på når jeg møtte henne for første gang (hvor godt jeg følte det da), hvor koselig vi hadde det både i senga og utenfor. Helvettes kjærlighetstull. Hvorfor satan skal jeg føle det så sterkt. Faens dritt. Det beste for meg hadde vært å ordnet seg en helt ny dame, nå med engang. Men det er ikke alltid like lett det heller. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det å bli dumpet er noe alle opplever. Ofte kan det føles veldig tungt, men det er bare å gi det litt tid! Nettdating er i hvert fall en genial måte å treffe en ny kjæreste på! Da siler man bort de man ikke er kompatibel med, slik at sjansen for et vellykket forhold økes betraktelig. Snakker av erfaring her, siden den første daten via sukker.no var meget vellykket! Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ah, eksen min er rett og slett ikke helt god i hodet. Verdens verste personlighet. Men jeg, som deg Hauer, tenker seksuelle tanker om henne hele forbanna tiden. Noen ganger tenker jeg: greit, hvorfor ikke... men etter hvert tenker jeg jo: hvorfor slo hun opp? vi kunne jo gjort alt i hele verden sammen.. og da er det bare kjipt! Vil finne meg en ny jente, snarest. Blir for dumt for en 15-aaring og bruke net dating, men fins da serr andre maater og finne jente Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Skal du på NTNU aspic? Der har jeg også veldig lyst å gå, må bare fullføre videregående først. Håper på gode nok karakterer til å komme inn der. Om du tar master kan det være jeg treffer deg ditt 4. år Slimda, kan jo bli gøy med kleslenke-leker da.. Jepps.. Om rundt 16 dager vil eg ikkje sjå eksen igjen på i alle fall 4-5-6 månader. Akkurat no har eg og eksen "inngått" avtale om å vere mykje med kvarandre. Liksom nyte godt av den siste tida vi har igjen. Eg skal i alle fall studere i Trondheim i 5 år, så send meg ein melding når du kjem opp, så kan eg heller vise deg rundt Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei. Jeg har også slitt i snart 10 måneder etter det ble slutt mellom meg og dama, selv om det var litt andre omstendigheter enn at hun bare slo opp. Sliter fortsatt, og har prøvd det meste. Jeg har rota med mange jenter, vært på randen av ny dame to ganger men trukket meg tilbake fordi jeg bare tenker på eksen. Hun har ikke fått ny type enda, noe jeg faktisk ikke liker, jeg vil helst at hun skal ligge med en kjæreste fast enn å ha one night stands på forskjellige fester og at jeg faktisk sitt å lurer på om hun faktisk har hatt seg med en annen. Kutt all kontakt, ødelegg alt som minner deg på henne, og finn ei ny jente å feste tankene på. Ikke nødvendigvis få deg ny dame, men finn ei å tenke på, være med. Gå ut, finn på ting, ikke hør på rolige sanger og alt den slags, kjør på med litt hardcore musikk som ikke setter deg i sørgestemning. Finn et eller annet å skifte tankene til, hvor nydelig den neste jente du blir sammen med er for eksempel. Ikke sammenlign jenter med eksen, bli kjent med nye folk. Få deg et nettverk. Kom deg vekk fra den jævla dataen. Slutt å se på kjærlighetsdramaer på tv. Ikke rot med alle du finner, det hjelper i allefall ikke. Det begynner å hjelpe for meg. Men det kan ha noe med at jeg støtet på henne sist fest, jeg spurte om å få snakke med henne og svaret var "Nei *****, jeg orker ikke!". Jeg vet ikke hvorfor det hjelper meg litt, men jeg blir litt sint når hun ikke vil snakke med meg. Bare gå videre, det er ikke mer å gjøre. Når jeg mista dama mista jeg hele nettverket mitt. Nettverket hennes var nettverket mitt. Hun var alt som var bra, men kom deg over det. Få ditt eget nettverk, gå på fester med de, bli med de på kino og den slags. Og snakk med noen! Lenke til kommentar
Gjest faen:( Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Takk Gjest. Innlegget ditt hjalp meg faktisk litt nå. Håper at jeg har kommet over jenta før det går 10mnd. Jeg vil ikke ha det slik jeg har det nå. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Haha, noen ganger får jeg bare lyst til å grine. Spurte en jente om vi skulle finne på noe, har aldri møtt henne, kjenner henne gjennom en venninne. Svaret jeg fikk var "Det vil aldri bli noe mellom oss. Jeg liker deg ikke." Hva faen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå