Gjest faen:( Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 sliter så innmari etter bruddet mellom meg og dama. det er flere mnd siden nå, men jeg klarer ikke å slutte å tenke på henne. hun var liksom alt som var bra med livet mitt, hadde liksom bare hun. hunvar alt. nå er hun der ikke mer. det jeg tenkte når hun gjorde det slutt var at nå hadde jeg mistet det beste jeg hadde. alt annet i livet er dritt. nå har jeg ingen mer. faen. takler ikke denne lengselen etter henne. og nå har hun fått seg ny type også. faen. takler ikke tanken på at hun er med en annen mann, en annen som får ligge og holde rundt henne, kose, værst av alt; ha sex. takler ikke dette. hjelp.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_lasse000_* Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Vet hvordan det føles =( Er ikke mer å gjøre enn å ta en tur vekk, reise eller bare finne noe å gjøre hjemme og tenke på deg selv =) Gjøre det du har hatt lyst til lenge. Ingen grunn til å la være nå lengre. Kommer nok over dama skal du se =) mye ant her i verden en den ene dama din:D Lenke til kommentar
TeRnO Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Ta deg en sydentur med noen kjente og ha det gøy! Kanskje finner du den/det du leter etter! Endret 17. juli 2008 av TeRnO Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Faen, nå begynner jeg å tenke på hvordan det blir når min gjør slutt. Du må bare komme deg vekk fra tankene på en eller annen måte. Lag en nettside, tren, vær med venner, ta bilder - hva som helst. Etter hvert som du begynner å få henne på avstand, kan du begynne å lete etter en ny. Millioner av folk har vært gjennom det du opplever nå, og til og med opp til flere ganger. Likevel har de aller fleste kommet seg gjennom det. Du også takler det. Lenke til kommentar
Gjest faen:( Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 jeg gjør ting som gjør at jeg ikke tenker på henne om dagene men om kvelden/natta blir savnet så utrolig stort. jeg saver henne så innmari og vil bare ringe henne å si jeg elsker henne men faen. jeg hater at jeg skal føle det så sterkt for denne jenta satan i helvette. den beste medisinen for meg hadde vært å fått meg ei ny dame, men det er ikke lett å bare finne ei grei jente sånn uten videre.. trenger en jentes kjærlighet. takk for medlidenhet er fryktelig vanskelig i noen situasjoner hvor jeg savner henne så innmari. tenker liksom at nå hadde det vært så godt om hun hadde vært her.. kysset henne, sett henne dypt inn i øynene og kysset henne. jeg plager meg selv ved å tenke på alt jeg ikke fikk sagt og gjort med henne. hun var liksom alt som var på den positive siden av livet for tiden. alt det negative forsvant bare når jeg var med henne, og nå er hun borte. faen. Lenke til kommentar
Gjest jeg også Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 hei. er i akkurat samme situasjon, bare litt ferskere. må si meg enig med alle de andre her, dra på ferie, få tankene bort fra det og få litt avstand fra situasjonen. Det funket bra for meg. Alikevel blir vel ikke følelsene borte, og det er fortsatt dager hvor jeg ikke har lyst til å stå opp. Tror at til en viss grad må du tenke tankene ferdig, men det finnes en grense for hvor lenge man burde tillate seg selv å sitte å deppe. Nå veit ikke jeg hvordan det er med deg, men personlig har jeg ingen tro på at jeg kommer over denne jenten, men får satse på at en ny kan komme inn i livet mitt og kanskje en dag gjøre at jeg ikke lenger savner det som var... Må også si jeg deler dine meninger angående anger om hva som burde vært gjort annerledes osv osv, MEN du bør ikke gjøre deg selv så vondt og tenke på det. Det er nå en gang sånn at gjort er gjort og det hjelper ikke å tenke på det.. Nå virker det kanskje som det har vært lett for meg, men tro meg, det har det ikke. Daglig stocking på face, lesing av msn logg, bilder, (har heldigvis sletta alle meldinger) - nå har jeg lovet meg selv å ikke gå på face på hvertfall en uke. Det hjelper også å gråte! lykke til! Lenke til kommentar
Gjest mann24 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Få litt avstand. Kutt henne helt ut av livet ditt, eller så mye som mulig ivertfall. Ikke for å være jævlig mot henne, men fordi det er lettere for deg sånn. Blokker henne på msn og facebook. Mindre sjangs for at du ser bilder av henne og sender/får meldinger av henne. Og slett henne på mobilen. Da slipper du å nedverdige deg med å sende meldinger i fylla. Ivertfall er det avstand som hjelper best på meg. Har snakket maks to setninger til den siste eksen min etter at hun slo opp for 4 mnd siden. Nå er hun nesten ute av hodet mitt. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er vel i litt samme situasjon, ikke like ille da. Jeg ble forelsket i en jente, men viste seg at hun bare brukte meg og slo opp ikke lang tid etterpå. Jeg ER på ferie akkurat nå, og kan ikke si at det hjelper noe særlig. Ikke sløs mangfoldige tusen på akkurat den ideen. Jeg tenker på henne hele tiden, og tenker liksom på hva jeg hadde tenkt på om ikke henne. Denne jenten som slo opp med meg har liksom verdens dårligste personlighet, jeg fortjener bedre, og hun er ingenting å satse på, men likevel kan jeg ikke slutte å tenke på henne. Har litt kontakt med andre jenter, det er det som hjelper meg mest. Prøv å glem henne, og let etter andre jenter rett og slett. Og som gjest over meg skriver; slett henne på mobil, facebook, msn, alt sammen. Det hjelper å ikke bli minnet på henne hver gang du ser et bilde av henne eller navnet hennes på msn f.eks. Ikke ha noen som helst kontakt eller indirekte kontakt med henne. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jerry_* Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Samme situasjon. Hva om man hun fremdeles vil være venn, og jeg tror jeg vil være venn ? Lenke til kommentar
Vial Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Min anbefaling (og ja, har gått igjennom det samme selv): 1. Bruk mer tid med familie og venner, folk som er glad i deg. Få ting du går å tenker på ut av hodet! Begynn å tenk på exen din som en ex. Om du ikke får ordna deg ny dame med en gang så ta iallfall kontakt med noen venninner om ikke annet 2. Gjør som alle sier og kast alle tingene som minner deg om henne. Første kinobilletten er typiske ting man tar vare på. Kast alt i søpla og kast søpla i containeren! (husk å kildesortere). Og gjør dette, hvis hun ikke vil være venn med deg i det minste så fortjener hun ikke å være din venn heller! Fjern henne som venn og blokker henne på facebook, slett henne fra MSN, slett mobilnummeret hennes fra telefonen (egentlig viktigst, blir fort noen fyllemeldinger / telefoner.. ikke bra)... 3. Gå på date med 50 andre jenter. Når du har gjort det kan du se tilbake og tenke på hvor mye hun faktisk betydde for deg. Er ikke noe problem å fixe seg en date, massevis av nettsider som gjør det enkelt å komme i kontakt med jenter på, match, møteplassen osv. Opprett en profil Hvis du er skikkelig nedfor og deppa kan det være greit å droppe å gå på byen (det synes, selv om du later som du har det gøy). Kom heller i kontakt med masse jenter via nettet som du syns er spennende og interessante. Gå på café med de eller ta de med ut for å spise (drit i kino), flørt, le, ha det gøy og kos deg! Du sier det jo selv, det er ikke akkurat ho dama du vil ha - du vil bare ha ei dame som passer deg bra, er snill og grei og rå i senga. Go get 'em Tiger! Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jau, Vial har mange mange gode poeng her. Helt enig. Kan innromme at jeg faktisk fremdeles har forste kinobilletten... Greier ikke kaste den... Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg føler med deg. Noe av det verste vi kan føle, er akkurat dette savnet. Jeg bruker også svært lang tid på å komme over noen jeg virkelig likte, altså med de jeg virkelig åpnet meg fullt for og gikk all-in på. Men, jeg syns du ikke skal løpe ut på byen og sjekke vilt andre damer, det kan være mer ødeleggende enn du tror. Fyll heller dagene med ting du syns er ok. Tren litt, vær med venner og ikke minst: Snakk ut om det så mye du kan. Ikke hold det inne, for da går du på veggen etterhvert. Ikke lukk deg inne heller. Gå ut døra med hevet hode og vit at du skal lære å elske eller føle kjærlighet igjen. Hjernen din tilpasser seg, om du vil eller ikke, det at dere ikke er sammen lenger. Hun er en eks nå. Tenk heller på de fine minnene, men nå er det på tide å lage nye minner med noen andre. Min måte er i alle fall å være mest mulig med venner så ofte jeg kan. Altså minst mulig alene. Om du har åpne foreldre, så snakk ut med dem om dette også, dette kan være til stor hjelp. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ble dumpa av kjæresten for 1 mnd siden, og jeg er virkelig så avhengig av å ha han i livet mitt at vi er blitt enige om å være venner. Det går forsovet greit, selv om jeg gråter meg selv i søvn hver natt pga jeg savner hvordan det var før, men jeg har han hvertfall der som en venn. Men jeg er redd jeg på en måte aldri kommer over han på denne måten, at det bare vil fortsette som dette. Men jeg vet at han er usikker på følelsene sine. Han fikk litt følelser for meg for en uke siden ca, men sier at det går veldig opp og ned. Jeg vet at det er noe der, men langt ifra nok. Har bestemt meg for å bare ikke tenke for mye på det, prate med han som vanlig og ta det som det kommer. Begge er på ferie, ser hverandre om 2 uker og skal se hvordan det er da. Men ventetiden som er jævligst, klarer liksom ikke å gi opp helt. Lenke til kommentar
Gjest faen:( Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det kommer til å funke dårlig, d0lly. å være venner når du har skikkelig følelser for han og han ikke for deg er bare forjævlig. det beste er å kutte han helt ut uansett hvor vanskelig det er. det er det som funker best for meg, kutte henne helt ut. trist å miste noen som er så god tilogmed som venn men det er til alles beste. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hadde eg berre vore like smart som deg trådstartar. Eg er så evig glad eg skal reise vekk på skule om 18 dagar. Det skal bli ein sann befrielse å få alt som heiter ekskjæraste og småbygd på ein 5-600 kilometers avstand. Eg føler med dykk alle som er i same situasjon, vi er alle i same båt Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Eg føler med dykk alle som er i same situasjon, vi er alle i same båt Ja jeg ble med i denne båten for noen måneder siden. Veldig plagsomt desverre. Er egentlig en sterk fyr, men så gikk det galt. Problemet er at jeg trakter mye etter utseende og noe som er helt feil av meg og det spiser meg opp fra innsiden og ut Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 SÅNT SUGER, rett og slett Ta tiden til hjelp, mitt beste tips! Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Har funnet ut at det beste man kan gjøre er å faktisk finne en annen jente så fort som mulig. Det ER mange fisker i havet. No bullshit. Og siden vi som er i denne samme båten har blitt dumpet, kan vi jo tenke: "hun er ikke den rette for meg om hun ikke kan verdsette og se hvilke verdier jeg har. da finner jeg likegodt en annen. hun er ikke noe å satse på." Legg merke til at jeg skriver hun og ikke hun/han. Litt fordi det ville ødelagt setningen, og litt fordi jeg føler at det alltid er jenten som slår opp (N). Er en måned siden min forrige kjæreste slo opp, tenker på henne fremdeles; selv om jeg VET at hun ikke er den rette for meg, at jeg fortjener bedre, og at hun rett og slett ikke er noe tess. Har lyst å bare feste disse tankene om henne på en stein og kaste den langt ut på sjøen. Tror rett og slett det er lillemann som tenker her.. Noen som vet hvordan jeg kan "avkåtiseres"? Blir kanskje litt OT, men ta det med i farten eller send pm. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Er ofte sånn sportacus, jentene er tesse til sex (Og litt annet da, selvfølgelig) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det beste er bare å bli ferdig med det. få det ut av systemet. Innrøm det til deg selv. Det er slutt, det kommer ikke til å bli noe mer. Når du endelig har innrømmet for deg selv at det er slutt, og det ikke kommer til å bli noe mer, først DA kan du bevege deg videre i følelseslivet ditt, og eventuellt finne en annen partner. Det er tåpelig å tro at du kan leve livet ditt uten tanker på hva du har gjort tidligere i ditt liv. Tanker på tidligere partnere vil du alltid ha. Men det er opp til deg selv å bestemme hva de tankene skal representere. En god fortid, eller en umulig fremtid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå