lettere-gal Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvordan åpner jeg denne type filer?? http://i35.tinypic.com/10frklv.jpg Det som er merket rundt. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det er mest sannsynlig en fil komprimert opp i flere deler. Installert 7zip, høyreklikk og velg å pakk ut. Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg har winrar, er ikke det nesten samme da? Funker ikke med winrar. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 WinRAR vil ha samme funksjon ja. Du har altså prøvd å åpne første fil i serien i WinRAR? Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Det kommer bare "Add to archive" hvis jeg høyreklikker på de, så får ikke pakka de ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Har du prøvd å starte winrar og så åpne første fila derifra? Altså ikke bare høyreklikke, men inn i programmet og så trykke fil -> open archive eller trykke ctrl-o Endret 16. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Høyreklikk på en av filene, velg "open with" og velg WinRAR fra listen eller brows deg frem til winrar.exe. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) I tillegg til disse filene så skal du ha en fil med samme grunnavn men en annen type endelse som angir arkivtype. Dette kan for eksempel være flt-mpg7.rar. Når du pakker ut denne så vil den pakke ut alle de tillhørende flt-mpg7.[0-9]{3} filene. Endret 16. juli 2008 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Høyreklikk på en av filene, velg "open with" og velg WinRAR fra listen eller brows deg frem til winrar.exe. Den metoden har sjeldent funka før, men funka nå tror jeg Når jeg åpna 1 sånn rar fil var det en .iso fil i den på 4gb elns. Jeg trenger vell ikke åpne alle sammen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Den metoden har sjeldent funka før, men funka nå tror jeg Når jeg åpna 1 sånn rar fil var det en .iso fil i den på 4gb elns. Jeg trenger vell ikke åpne alle sammen?Holder med den første. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg vil legge til at Moto GP '07 er opphavsrettsbeskyttet programvare og at en lisens er påkrevet for å kunne spille det. Game and Software © 2007 THQ Inc. MotoGP '07 and © 2007 Dorna Sports, S.L. MotoGP and related logos, characters, names, and distinctive likenesses thereof are the exclusive property of Dorna Sports, S.L. and/or their respective owners. Used under license. All Rights Reserved. Developed by Climax Racing. Climax Racing and its logo are trademarks and/or registered trademarks of Climax Racing Ltd. THQ and the THQ logo are trademarks and/or registered trademarks of THQ Inc. All Rights Reserved. All other trademarks, logos and copyrights are property of their respective owners. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Start winrar, naviger deg frem til filen inni winrar og dobbelklikk på den inni i winrar... Its that simple! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #8: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Ønsker du å spille MotoGP 2007, kjøp spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg