Gå til innhold

Åpne en type filer! (se bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tillegg til disse filene så skal du ha en fil med samme grunnavn men en annen type endelse som angir arkivtype. Dette kan for eksempel være flt-mpg7.rar. Når du pakker ut denne så vil den pakke ut alle de tillhørende flt-mpg7.[0-9]{3} filene.

Endret av BlueEAGLE
Lenke til kommentar
Høyreklikk på en av filene, velg "open with" og velg WinRAR fra listen eller brows deg frem til winrar.exe.

Den metoden har sjeldent funka før, men funka nå tror jeg ;) Når jeg åpna 1 sånn rar fil var det en .iso fil i den på 4gb elns. Jeg trenger vell ikke åpne alle sammen?

Lenke til kommentar

Jeg vil legge til at Moto GP '07 er opphavsrettsbeskyttet programvare og at en lisens er påkrevet for å kunne spille det.

Game and Software © 2007 THQ Inc. MotoGP '07 and © 2007 Dorna Sports, S.L. MotoGP and related logos, characters, names, and distinctive likenesses thereof are the exclusive property of Dorna Sports, S.L. and/or their respective owners. Used under license. All Rights Reserved. Developed by Climax Racing. Climax Racing and its logo are trademarks and/or registered trademarks of Climax Racing Ltd. THQ and the THQ logo are trademarks and/or registered trademarks of THQ Inc. All Rights Reserved. All other trademarks, logos and copyrights are property of their respective owners.

Lenke til kommentar

Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #8:

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding.

Ønsker du å spille MotoGP 2007, kjøp spillet. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...