Kamroon Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 hei jeg har fått broren min sin gamle tv og når jeg prøver å sette på playstation eller xbox så kommer ikke bildene frem jeg hører lyden når den starter opp men lyden vill ikke komme frem hjelp meg plz den fungerte rett før jeg fikk den fordi broren min spilte på den før jeg fikk den og da funka alt helt fint Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Sitter scart-kablen godt i? Kan være den sitter løst. Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Sitter scart-kablen godt i? Kan være den sitter løst. Hva er scart kable kan du ta en bilde av den eller forklare meg hva en scart kable er Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Sånn som du plugger fra playstation/xbox, til tv-en. Noe lignende disse: Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Sånn som du plugger fra playstation/xbox, til tv-en. Noe lignende disse: Jeg har 2 scart adaptere, har prøvd med begge, men de fungerer ikke. De sitter godt og jeg er 99% sikker på at det ikke er noe feil med adapterene. Endret 17. juli 2008 av kingkamran Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Sitter det tre kabler inn? En hvit, en gul og en rød? Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Sitter det tre kabler inn? En hvit, en gul og en rød? jepp de sitter helt fast... lurer på hva som er feilen Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Da begynner jeg å gå tom for ideer. Hvor gammel er tv-en? Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Da begynner jeg å gå tom for ideer. Hvor gammel er tv-en? ca 2-3 år tror jeg Lenke til kommentar
Helgesr Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Da begynner jeg å gå tom for ideer. Hvor gammel er tv-en? ca 2-3 år tror jeg Du må sette tv'n på riktig AV-inngang:P Jeg har forresten hatt problemer med kontakten på av-kabelen ut fra PS. Mister lyd og bilde, og da må jeg rigle/ sette den bedre i.. Endret 18. juli 2008 av Helgesr Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Da begynner jeg å gå tom for ideer. Hvor gammel er tv-en? ca 2-3 år tror jeg Du må sette tv'n på riktig AV-inngang:P Jeg har forresten hatt problemer med kontakten på av-kabelen ut fra PS. Mister lyd og bilde, og da må jeg rigle/ sette den bedre i.. faktisk, spurte faren min og han sa tven er over 10 år gammel Det er bare 1 av inngang på den... den er nok ferdig? Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hvis hverken xboxen eller playstationen fungerer, så høres det nok ut som TVen har sagt takk for seg ja... Du kan alltids prøve med en DVD-spiller e.l. for å være på den sikre siden da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå