torno Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Hei. Jeg sliter med å få instalert Xp på min bærbare. Jeg har vista fra før. Når jeg boter pcen med cden så går alt bra til jeg får frem en feilmelding at pcen ikke finner noen hardisk. Det eneste jeg kan gjøre da er å trykke F3 som avslutter installeringen. Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Endret 16. juli 2008 av torno Lenke til kommentar
vcx Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Sitter med AKKURAT det samme problemet. Skal si ifra hvis jeg finner det ut. Lenke til kommentar
torno Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Fikset nå problemet. Var at noen instillinger i bios var feil. Jeg tok å byttet Sata Native Suport til disable. Leste litt på nett at du kansje måtte downloade drivere til sata og legge disse inn på en diskett. Så når pcen booter og begynner å instalere XP trykker du F6. Vet at de fleste bærbare pcer med sata ikke har diskett stasjon så da kan man prøve med usb diskettstasjon el. Håper dette var til hjelp for noen andre enn meg. Endret 17. juli 2008 av torno Lenke til kommentar
vcx Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg tapte kampen og endte opp med å reinstallere vista. Skal prøve det du skriver Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Gratulerer, du ble bruker nummer 1000 som startet en ny tråd om dette problemet her på forumet seriøst, søk før dere starter nye tråder. Spørsmålet er besvart flere hundre ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå