Gå til innhold

Little Big Planet developer walkthrough


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet handler ikke bare om å lage spill. Det er en "story mode" som man gjør baner som utviklerene har laget. Alt du ser på en bane kan du bruke selv på din egen bane. Hvis du ser en ting i en bane så får du den så du kan bruke den på dine egene baner.. Så blir det sikkert masse fra PLaystation Store..

 

Håper det blir trofe greier

Lenke til kommentar
Spillet handler ikke bare om å lage spill. Det er en "story mode" som man gjør baner som utviklerene har laget. Alt du ser på en bane kan du bruke selv på din egen bane. Hvis du ser en ting i en bane så får du den så du kan bruke den på dine egene baner.. Så blir det sikkert masse fra PLaystation Store..

 

Håper det blir trofe greier

Det skiulle visst være skurker og :p

Trophie e bekreftet for LittleBigPlanet :)

Lenke til kommentar

Stephen Fry skal være forteller i LittleBigPlanet

Don't panic, but famed British comedian and noted Hitchhiker's Guide to the Galaxy voice (he's done the audio books and narrated the movie) Stephen Fry will provide narration for LittleBigPlanet. Media Molecule's Alex Evans made the announcement during a press briefing for the game, although he had the TV muted at the time. Seems fitting for when we make our whole sort of general mishmash.

Kilde

Lenke til kommentar

Det sier de jo alltid.

Som oftest er realiteten noe helt annet.

 

Forge i Halo 3 er heller ikke morsomt lenge, selv om det i grunn er utrolig mye du kan gjøre der og. Stiller meg bar elitt spektisk til tittelen foreløpig.

 

Skeptisisme er sunt, for da blir jeg glad når jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Har aldri tenkt på å kjøpe denne tittelen, avskrev det for lenge siden. Men etter å ha sett flere filmer fra spillet, spesielt noen fra E3 (og selvsagt det i fra Sony-konferansen), har dette blitt forvandlet til et must-have! Ser bare fantastisk morsomt ut, både å lage egne baner og spille seg gjennom banene som følger med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...