UrgeLoL Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Dette kommer bare til å bli så sinnsykt rått!! Oktober kan ikke komme fort nok. Kommer til å bli utrolig mye kreativt laget med dette, og mega nerdene kommer til å konkurrere om å ligge øverst på nedlastingssiden. LBP Lenke til kommentar
keungz Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Gleder meg mer og mer for hver video jeg ser! Er det noen som vet om det blir noe á la story mode? Ser for meg at utviklerne i det minste lager noen brett som følger med, eller satser de på at hele spillet skal baseres på brukergenerert innhold? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Spillet handler ikke bare om å lage spill. Det er en "story mode" som man gjør baner som utviklerene har laget. Alt du ser på en bane kan du bruke selv på din egen bane. Hvis du ser en ting i en bane så får du den så du kan bruke den på dine egene baner.. Så blir det sikkert masse fra PLaystation Store.. Håper det blir trofe greier Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Spillet handler ikke bare om å lage spill. Det er en "story mode" som man gjør baner som utviklerene har laget. Alt du ser på en bane kan du bruke selv på din egen bane. Hvis du ser en ting i en bane så får du den så du kan bruke den på dine egene baner.. Så blir det sikkert masse fra PLaystation Store.. Håper det blir trofe greier Det skiulle visst være skurker og Trophie e bekreftet for LittleBigPlanet Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Stephen Fry skal være forteller i LittleBigPlanet Don't panic, but famed British comedian and noted Hitchhiker's Guide to the Galaxy voice (he's done the audio books and narrated the movie) Stephen Fry will provide narration for LittleBigPlanet. Media Molecule's Alex Evans made the announcement during a press briefing for the game, although he had the TV muted at the time. Seems fitting for when we make our whole sort of general mishmash. Kilde Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Forteller? Hva er det å fortelle i LBP? Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Stephen Fry? GEN-I-ALT! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Spillet jeg gleder meg mest til akkurat nå kanskje? .. eller nei, men ligger ikke langt fra topp. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvor mange ganger kan man lage en bane før det blir leit? Bare lurer. Det er klart å skyte monstre i skytespill er moro, men det dabber av det og. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvor mange ganger kan man lage en bane før det blir leit?Bare lurer. 12 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Hvor mange ganger kan man lage en bane før det blir leit?Bare lurer. 12 Øhhh nei! Det er 11!! Poenget med LBP er vel at det er uendelige muligheter. Så her er det fantasien som setter grenser. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det sier de jo alltid. Som oftest er realiteten noe helt annet. Forge i Halo 3 er heller ikke morsomt lenge, selv om det i grunn er utrolig mye du kan gjøre der og. Stiller meg bar elitt spektisk til tittelen foreløpig. Skeptisisme er sunt, for da blir jeg glad når jeg tar feil. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Bah! Dette skal spilles med venner, og da blir man aldri lei Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Forteller? Hva er det å fortelle i LBP? Det e jo en historiedel i dette spillet og for de som ikkje gidder å være kreative eller de som vil ha mer Og eg vil si at de har funnet den perfekte stemmen. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Går jo lei alle spill.. men trur dette skal bli bra jeg ;D rundt 70dager igjen til det kommer Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Stephen Fry? GEN-I-ALT! Han har faktisk allerede gjort det Hvis man prøver å høre i bakgrunnen så kan man høre han fortelle: http://www.gamespot.com/video/938583/61942...stage-show-demo Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Har aldri tenkt på å kjøpe denne tittelen, avskrev det for lenge siden. Men etter å ha sett flere filmer fra spillet, spesielt noen fra E3 (og selvsagt det i fra Sony-konferansen), har dette blitt forvandlet til et must-have! Ser bare fantastisk morsomt ut, både å lage egne baner og spille seg gjennom banene som følger med. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 For meg har dette spillet vært elsk siden GDC07. Gleder meg som en unge før julaften! Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ja, dette blir knall! Dette er et spill jeg kan spille sammen med kjæresten min. Kommer nok også til å spille en hel del sammen med vennene mine. Dritkult at det er både "work together" og samarbeidsdel i dette spillet, øker det et par hakk =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå