morgan_kane Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) dett kortet skal erstattes: MSI KM4AM-V. Sokkel: A Brikkesett: VIA KM400A RAM DDR: 2 PCI: 3 Formfaktor: MicroATX har tatt et kjapt søk på prisguiden men det var ingen kort inn på lager. veit ikke om det går med annet brikkesett. skjermkortet er: asus n6600 EDIT: alle formfaktorer passer. Endret 16. juli 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
007CD Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Her må det sniffes i bruktmarkedet eller på Ebay. Gamle Socket A kort er vanskelige å finne idag, fant selv ett DFI LanParty nForce 2 Ultra B til min gamle Socket A maskin på Ebay, men det kryr av ASUS A7N8X og ABIT NF7 kort å få tak i der. Da igjen må du regne med frakt men det er stortsett den eneste muligheten om du ikke finner noe på bruktmarkedet her hjemme i Norge. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) funker dette hovedkortetklikk eller dette klikk. var de eneste med socket A. de hadde ikke det samme brikkesettet, veit ikke kor mye det har å si. e ikke eg som skal kjøpe så eg veit ikke kor aktuelt det e med å kjøpe brukt. ser ut som det blir linket videre til feil hovedkort når eg skal trykke på pris. Endret 16. juli 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 ABIT AN7 kortet har sannsynligvis det beste Socket A brikkesettet som er å finne til Socket A, men det er ATX. Ser nå at du hadde en Micro ATX kort og da er kort nr 2 det eneste du kan ha om du fortsatt skal ha Micro ATX standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå