eminem1 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hallo.. Jeg har nå begynt å lage en hjemme side med 110MB.com, men trenger hjelp.. Jeg har kun klart å lage indexen med hjelp fra en film jeg fant på 110MB.com... Det jeg prøver å lage nå er sånne greier slik at jeg kan komme videre på sida.. Jeg klarer heller ikke skifte bakerund farge.. EKS: Jeg vil ha slik hvis man trykker på "CSS hacks" så kommer man til en NY side med css hacks..Litt vansklig å forklare..Noe annet jeg trenger hjelp til er å laste på css hacks.. Jeg går innpå en side som kan laste opp dette også får jeg bare en link?wtf? Oppsummering: Trenger hjelp til å lage noe som kan sende meg til en annen side.. Fikse farge på bakerunden laste opp rar/zip filer og legge den innpå hjemme sida slik man kan laste det ned Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ta deg en tur innom http://htmldog.com og gå gjennom tutorialen deres. Da får du en grei innføring i hvordan en nettside er oppbygget. Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå