Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jomfrusex, er det noe særlig?

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_jaha_*

Men jeg lurer på.. hva er jentas oppgave under misjonærstillingen? Kan du gjøre annet enn å bare ligg der og stønne? Hva da?

Lenke til kommentar
Vaginalsex med jomfruer er unektelig BEST! Den trange, og samtidige klamme følelsen gjør det hele unormalt deilig. Damer som har pult litt føles alarmerende mye lik følelsen av å stikke pikken i en bøtte med varmtvann, det er på en måte bare 'ok'. Jomfruer er det man karakteriserer som vandrende bonuser.

Igjen, hvilke damer er det du ender opp med? :ph34r:

Lenke til kommentar
Men jeg lurer på.. hva er jentas oppgave under misjonærstillingen? Kan du gjøre annet enn å bare ligg der og stønne? Hva da?

En lur ting er å gi fullstendig faen i å tenke hva neste steg skal være, gjør det DU selv vil (sålenge vi ikke snakker om fetisjer av ymse slag) Når mussultne menn knuller generelt, meg inkludert, gir vi faen i hva dere gjør så lenge dere kan knulles uten å lage et drama av det.

Igjen, hvilke damer er det du ender opp med?

Hvordan vet du at du ikke føles som en bøtte med varmtvann?

Lenke til kommentar
En lur ting er å gi fullstendig faen i å tenke hva neste steg skal være, gjør det DU selv vil (sålenge vi ikke snakker om fetisjer av ymse slag) Når mussultne menn knuller generelt, meg inkludert, gir vi faen i hva dere gjør så lenge dere kan knulles uten å lage et drama av det.

Hmm, det du trenger en oppblåsbar. Helst en ubrukt en. Sprut litt ketchup inn i den så får du den "riktige" følelsen.. :cool:

PS; rein humor, intet vondt ment...

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Igjen, hvilke damer er det du ender opp med?

Hvordan vet du at du ikke føles som en bøtte med varmtvann?

Om det er en situasjon du alltid befinner deg i så ville jeg vendt blikket fra jentene tilbake til meg selv. Ut i fra innleggene dine som gjelder sex på forumet så har du truffet på mye rart. Ikke forvirr deg til å tro at dette er situasjonen for majoriteten.

Lenke til kommentar

dicktator, du må da ha missforstått det. Mulig du har det bra med ONS men i ett forhold ville du ha vært helt på trynet.

Jentene ønsker ikke att vi skal tenke bare på oss, uten de får du deg ikke noe heller. For min del, så liker jeg å gi jenta noe MINST like mye som jeg liker å få selv. Egoistiske tanker hører ikke hjemme i ett par forhold. ONS er vel kanskje kult til du runner førti og skjønner att du er ensom og att alle andre er etablerte? Vel jeg er langt fra førti, men såpass har jeg skjønt alt!

Fra min side, jenta er viktigst. Som jeg sier til min kjære, jeg nyter det like mye når jeg hører og føler att du har det godt som når jeg kjenner det selv.

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at det beste med å knerte en jomfru er det psykologiske ved det. Mennesker har alltid vært opptatt å være først ute, om det var til Amerika eller å gå over nordpolen. Hvorfor skal sex være noe annerledes?

Kanskje noen ser det på som deilig å ødelegge noe vakkert, som å trakke på en blomst.

Lenke til kommentar
Om det er en situasjon du alltid befinner deg i så ville jeg vendt blikket fra jentene tilbake til meg selv. Ut i fra innleggene dine som gjelder sex på forumet så har du truffet på mye rart. Ikke forvirr deg til å tro at dette er situasjonen for majoriteten.

Oi, jeg glemte meg igjen. Det var du som hadde fasiten på alt som er normalt. Dumme meg ;) At jeg har truffet på et vidt spekter av erfaringer hersker det vel ingen tvil om, noe som trolig skyldes at jeg ikke er seksuell konservativ og liker å prøve nye ting (du vet trolig ikke dette men; ikke knulle det samme år etter år, ha sex når JEG vil med hvem jeg vil (haha, til en grad iværtfall)) Jeg er fortsatt interessert i å få besvart spørsmålet du hittil har gjort en fin jobb i å unngå.

Og til moralpolitiet ellers, nei jeg objektiviserer ikke kvinnen, håper ikke jeg har fornærmet noe rips her inne, skylder dere en date i såfall, men jeg forguder ikke kvinnen og synes synd på tøffelmenn som nettopp gjør det. Et sett med bryst og en sliten mus gjør dere ikke til overmennesker.

Lenke til kommentar

Den sexen du setter som nr 1 er der hvor jenten får lite ut av det, eller finner det ganske smertefullt. Bare det er bekymringsfullt. De fleste jenter som er jomfru nå er en god del yngre enn deg, og ikke har peiling. Kanskje du er en av dem som finner det sexy.

Det at det oppi ditt hode ikke er et stort mellomrom mellom jomfruer og damer som går gatelangs for penger er enda mer bekymringsfullt. Kan godt være det føles ut som en bøtte med varmtvann for deg. Men jeg kan love deg at damer garantert føler det samme. Tanken " herregud for en liten tiss, kjenner jo ingenting" kommer sikkert opp. Kanskje målebåndet burde dras fram fra skuffen?

Lenke til kommentar

dicktator har gode poeng selv om de kommer frem på en måte noen kan føles støtende for noen ;)

Initiativ er det viktigste, jomfru eller ei. Sex er underholdning, jo mer hver part bidrar jo morsommere blir det.

Så til alle jomfruer som ligger der og skjelver av skrekk og ikke klarer å tenke på annet enn "hva vil han jeg skal gjøre nå? synes han jeg er bra eller dårlig? ser jeg bra ut? lukter jeg rart? håper han ikke får no blod på pikken og sier det til alle vennene sine." SKIFT FOKUS! Ikke ta det så fryktelig seriøst. Tenk heller på hva du har lyst til å gjøre, hva hadde vært gøy eller godt å gjort nå. Og gjør det! Ha det gøy :thumbup:

Ikke tenkt på hvilke forventninger partneren har til deg, er det første gangen har han ingen overhodet bortsett fra lettelsen over at "endelig er vi her", så bare et fnyst av initiativ fra din side vil heve opplevelsen betraktelig.

Man skulle tro at hvis sex var så forferdelig seriøst ville ihvertfall de som jobber med det ta det høytidelig. Men slik er det slettes ikke. Her handler det om å ha det morro!

Lenke til kommentar

Hvis det er et "random" ligg, så vil jeg nok tro at de fleste foretrekker damer/menn med erfaring, for da er vel som oftest nytelsen større av rent logiske grunner. Men skal også sies at jeg tror det å ha sex med en jomfru (spesielt hvis man er jomfru selv) er veldig følelseladet hvis/når man er glad i hverandre. Dette er selvfølgelig gjetting derimot, da jeg er en ukysset jomfru selv.

Som det ble veldig godt formulert tidligere i tråden

Men synes det ville vært mer følelsessmessig ladd om begge var jomfru, og nærheten ville blitt mye større da, siden begge bega seg ut på en reise ingen hadde vært på før - noe vi gjorde sammen, i en intim samkved meg og henne..
Endret av Tilfeldigfyr
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...