Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jomfrusex, er det noe særlig?

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Vel, jeg har vært sammen med ei som var alenemor. Etter at det ble slutt med henne ville jeg selvsagt ha meg igjen, så jeg fikk ordnet meg med ei ungjente fra jobben (kort fortalt.) Når vi skulle sette igang kom det frem at hun ikke hadde hatt noen mann mellom bena før. Når jeg trengte inn var det følelsen "trangt...Trangt...TRANGT!" til forskjell fra hun jeg var vant med. Så litt forskjell er det jo. Men så er det jo andre ting som gir seksuell nytelse da. At hun kan suge og ri etc. Det er nok å foretrekke.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jenta_*
??? hjelp, trodde virkelig ikke at gutter tenkte så fælt om oss som ikke har gjort det før =/

samme tenkte jeg.. :|

Lenke til kommentar

Noen gutter er helt besatt av tanken på å være førstemann på månen, om vi kan kalle det det. Og så er det dem som ikke bryr seg et spøtt enten eller, og dem som synes det er kjipt og bare noe man må gjøre for å få det unna.

Selv ville jeg hatt store betenkeligheter med å være den første for en gutt.

Lenke til kommentar

Heller ei som har gjort det før ja, tror ikke det at jeg har prøvd noen jomfruer da. Var på vei en gang, men etter å kjent med fingeren at den bare såvidt kom inn så forsto jeg at her kommer ikke jeg inn ihvertfall. Ser heller ikke noe gøy i å ha sex med ei som ikke nyter det :shrug: Psykisk er det kanskje stort, men det er da ikke noe behov man har. Men for å si det sånn, hadde jeg hatt en dame som hadde vært jomfru så hadde jeg ikke gått i sølibat av den grunn. Men ONS med ei jomfru virker ikke spesielt underholdende for noen av partene

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Som en klok komiker sa her om dagen: " Poor muslims, getting 72 virgins in heaven? Fuck that, gimme 72 ho's! " ;)

Er ikke som jeg vil ha ei som har knulla halve byen, men en jomfru er heller ikke øverst på ønskelista. Tenker at noen jomfruer kan gjøre det bra de også, alle jentene kan da ikke bare ligge der?

Lenke til kommentar

Kommer mye ann på situasjonen da. Sex med erfarne jenter er jo generelt sett bedre rent fysisk. Men det betyr ikke at sex med uerfarne jenter trenger å være dårlig. Nå har jeg ikke hatt sex med noen som har vært jomfru men ikke langt unna og er spennende det også.

Lenke til kommentar
Selv ville jeg hatt store betenkeligheter med å være den første for en gutt.

Samma her. Erfaring er sexy. (uten at han trenger å ha pult halve byen)

Hadde jeg vært glad i gutten hadde jeg ikke brydd meg om han var jomfru, men uansett foretrekker jeg at han vet hva han vil og hva han skal gjøre.

Endret av Capria
Lenke til kommentar
Gjest Synes det er søtt

Mange her synest vist at det er sexy med erfaring, men selv ville jeg heller gjort det med en jomfru. Nå er det sånn at jeg ikke har hatt sex enda (15 år), men når jeg tenker på det vil jeg heller gjøre det sammen med den jeg liker, og at begge er jomfru. Da blir det på en måte mye hyggeligere når begge er uerarne, og begge skjønner den andre, og det blir noe å huske. Selv synes jeg det må være fint å være den som er hennes første partner, og være kjekk mot hun, og støtte henne så det blir en god ting å huske, hvertfall hvis begge liker hverandre

Men dette er min mening da ;)

Lenke til kommentar

Husker en gang jeg skulle ta jomfrudommen til en jente. Hu var så nærvøs at hu skalv i det vi skulle starte, så jeg vente en liten stund. Vi bare lå og slappet av / koste for å gjøre hun mer komfortbel, og etter Ca. 30 min senere så skulle vi prøve igjen.Men med en gang tankene hennes kom til "Nå skjer det!" da begynte hun plutselig å skjelve på nytt. Jenta var tydligvis ikke klar så jeg dro på meg buksa.

Konklusjon: Erfaring wins!

(Dog gjelder det kanskje ikke hvis man selv er jomfru.)

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Mange her synest vist at det er sexy med erfaring, men selv ville jeg heller gjort det med en jomfru. Nå er det sånn at jeg ikke har hatt sex enda (15 år), men når jeg tenker på det vil jeg heller gjøre det sammen med den jeg liker, og at begge er jomfru. Da blir det på en måte mye hyggeligere når begge er uerarne, og begge skjønner den andre, og det blir noe å huske. Selv synes jeg det må være fint å være den som er hennes første partner, og være kjekk mot hun, og støtte henne så det blir en god ting å huske, hvertfall hvis begge liker hverandre

Ja, men du er som du sier jomfru selv, så det blir litt annerledes.

Lenke til kommentar

Har ikke pult noen jomfruer før såvdidt jeg vet ihvertfall, hadde vel merka det, men har vært ganske nære ihvertfall en gang. Jeg holdt egentlig på med ei jente, men så dro jeg på en fest med en jente jeg viste at likte meg. Jeg husker vi lå i senga oppå hverandre å klina og jeg trodde jo at det var bænkers, så begynte å befølte litt, men da plutselig spratt hu opp å måtte absolutt prate med venninna si. Jeg viste ikke at hun var jomfru da, men hun kom ned igjen og fortalte det og sånn, det ble mer kosing og klining men såfort jeg ble litt klåfingra løp a rett opp til venninna. Det er den erfaringen jeg har med jomfruer ihvertfall. Kan vel ikke akkurat kalle det sex da jeg bare hadde hånda neddi buksa men. Vi var veldig litt fulle begge to og hun hadde fått litt snusen i at jeg holdt på med hun andre og skjønte at jeg kun ville ha sex men men.

Jeg er sterkt overbevist om at erfaring er bedre, da slipper du det at de skal være så nervøse og anspente og at de har litt peiling.

Lenke til kommentar

Du skifter nok mening etter du har hatt sex. Sex for første gang er ihvertfall et pinlighetshelvete for dem fleste

Lenke til kommentar
Har ikke pult noen jomfruer før såvdidt jeg vet ihvertfall, hadde vel merka det, men har vært ganske nære ihvertfall en gang. Jeg holdt egentlig på med ei jente, men så dro jeg på en fest med en jente jeg viste at likte meg. Jeg husker vi lå i senga oppå hverandre å klina og jeg trodde jo at det var bænkers, så begynte å befølte litt, men da plutselig spratt hu opp å måtte absolutt prate med venninna si. Jeg viste ikke at hun var jomfru da, men hun kom ned igjen og fortalte det og sånn, det ble mer kosing og klining men såfort jeg ble litt klåfingra løp a rett opp til venninna. Det er den erfaringen jeg har med jomfruer ihvertfall. Kan vel ikke akkurat kalle det sex da jeg bare hadde hånda neddi buksa men. Vi var veldig litt fulle begge to og hun hadde fått litt snusen i at jeg holdt på med hun andre og skjønte at jeg kun ville ha sex men men.

Jeg er sterkt overbevist om at erfaring er bedre, da slipper du det at de skal være så nervøse og anspente og at de har litt peiling.

Du utnyttet det at en jente likte deg for at du skulle få deg et ligg, at på til var hun jomfru?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Guest_jaha_*

Jeg blir redd når alle bare liker erfarene. jeg har og den oppfatningen av at det er slik. Det gjør meg veldig usikker, og gjør at jeg ikke tør ligge med gutter, fordi jeg er redd for at jeg er alt for dårlig. Har hatt sex en god del nå da, men føler enda jeg er litt for passiv, gutten gjør jo alt. Jeg bare lurer, hva kan jeg gjøre? Er jo ingen som forteller meg det, og da kan jeg heller ikke vite det. Føler dere gutter forventer så mye.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...