Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jomfrusex, er det noe særlig?

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I min alder ville jeg nok vært skeptisk om hun hadde så mye erfaring(er 15, snart 16 år).

Er jomfru selv, og tror nok at jeg kommer til å ha sex første gang med en jente som også er jomfru. Sier ikke at om jeg blir sammen og forelsket i en jente, og sex-spørsmålet kommer opp - så takker jeg nei pga hun har prøvd sex før. Men synes det ville vært mer følelsessmessig ladd om begge var jomfru, og nærheten ville blitt mye større da, siden begge bega seg ut på en reise ingen hadde vært på før - noe vi gjorde sammen, i en intim samkved meg og henne..

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Forelen jeg har funnet med jomfruer er at man kan forme dem som man vil. :devil:

De vet ikke hva som er normalt og ikke så når du sier at en ting er det så tror de deg og gjør det.

Gjesteposter av åpenbare grunner. ;)

Lenke til kommentar
Erfaring slår jomfru by far, de er kjedelige(fordi de bare ligger der), de er usikre, de krever alltid froskemansdrakt (aka. kondom(gidder ikke diskutere emnet om bruk osv.))du må gjøre ALT arbeidet, og vanligvis får du blod på pikken.

Det var vel litt vel egoistisk. Jeg led meg gjennom 3 timer med smerter første gangen, det er ikke akkurat digg å drive å jobbe da :no:

Men så hadde ikke jeg noen hinne, jeg hadde en fold, og den har jeg fremdeles. Tenk :p

Edit: Det har for det meste vært kjedelig å ta gutters jomfru, for det har vært over på type 30 sekunder. Hva får jenter ut av det? Ingenting. Er kun ett tilfelle der jeg fikk vite flere dager etterpå at jeg var hans første, det hadde jeg aldri trodd etter hva han klarte å fremføre :wee:

30 sekunder? Skjønner ikke at det er mulig jeg :p Første gangen min holdt jeg på i flere timer jeg ;) Og dagen derpå..

Lenke til kommentar
Forstår ikke helt hvorfor så mange / en så stor andel jomfruer romantiserer det hele.. Get it done, er ikke som at det faller ballonger og konfetti ned fra taket når man har gjort det for første gang ;)

Du er helten min :love:

som de også sier: greate minds think alike.

~Diddern

Lenke til kommentar

Jeg som gut liker best og ha ei dame som ikkje har hatt seg med noen andre, men da har no egentli ikkje nåke og sei.. Første gongen min, og dama sin, jore eg det "romantisk" for hun.. Det var sefølgeli berre for at hun skulle huske det som eit godt minne ;) OG det jer hun :D

+ Hun fekk litt alkohol i blodet så hun syns ikkje det var så vondt egentli ;)

Jeg er veldig glad for at eg jore det litt romantisk, og at det jekk soppas fint så det jekk.. Så eg anbefaler på det sterkeste og jer det vertfall LITT kjekt for dama, og ikkje at hun skal ligge der i gammle laken som du har jukket i, i mongen år, og lokter hund..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg er jomfru selv, men jeg ville hatt ei jente som hadde gjort det en del ganger før.

Jeg er 17 år nå, regner med at det ikke er så altfor lenge igjen nå, men håper inderlig på at hu dama har knulla en del ganger før, ellers blir det bare teit ^^

Lenke til kommentar
Erfaring slår jomfru by far, de er kjedelige(fordi de bare ligger der), de er usikre, de krever alltid froskemansdrakt (aka. kondom(gidder ikke diskutere emnet om bruk osv.))du må gjøre ALT arbeidet, og vanligvis får du blod på pikken.

Det var vel litt vel egoistisk. Jeg led meg gjennom 3 timer med smerter første gangen, det er ikke akkurat digg å drive å jobbe da :no:

Men så hadde ikke jeg noen hinne, jeg hadde en fold, og den har jeg fremdeles. Tenk :p

Edit: Det har for det meste vært kjedelig å ta gutters jomfru, for det har vært over på type 30 sekunder. Hva får jenter ut av det? Ingenting. Er kun ett tilfelle der jeg fikk vite flere dager etterpå at jeg var hans første, det hadde jeg aldri trodd etter hva han klarte å fremføre :wee:

30 sekunder? Skjønner ikke at det er mulig jeg :p Første gangen min holdt jeg på i flere timer jeg ;) Og dagen derpå..

Syns ikke 30 sekunder høres så ille når man aldri har gjort det før jeg, det blir HELT annerledes når du knuller.

en jomfru ( gutt ) tror jeg MAKS ville holdt 5 min første gangen sin.

Normalt er vel 2-3 min i guess? ^^

Lenke til kommentar

Flight, folk er jo veldig forskjellige. Alle har sine "gode" dager og sine "dårlige". Jeg lar dere spekulere i hva som er "gode" og "dårlige" dager.

Jomfrusex er ikke spesielt godt, det er vel heller vondt. Men det er det spesielle i det. Er man glad i en person, å det er første gang, så er det veldig spesielt.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...