Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jomfrusex, er det noe særlig?

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg har en kompis som skryter av hvor deilig det er å ta hinna på ei jente. At det er trangt, gjør motstand og sånn. Han mener det er noe man bør gjøre minst en gang i livet hvis man kan.

Er det noe i det der? Litt kjipt om man går glipp av noe liksom...Alle damene jeg har hatt har hatt minst en partner før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man merker ikke så mye til at man tar hinna. Blir litt gris bare. Og det at en jomfru er så mye trangere trenger ikke stemme. Det er ikke alle som blir kjempeslapp med en gang hehe.

Men en ting som er litt kult er at de aller, aller, aller fleste alltid vil huske sin første sexpartner. Dermed så blir det sånn at du vet de vil huske deg om du er deres første. ;)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Det er vel mer en psykisk erobring enn alt annet. At du er den første som stikker hull på en jente liksom. Jeg har bare gjort det en gang og det var med en venninne. Vi fant ut at alt sexpresset i ung alder var slitsomt, så vi var to jomfruer som da hadde sex for å få det overstått. Og det var ikke noe særlig egentlig, veldig trangt og sårt. Så blør det litt, så syns hun det gjorde litt vondt. Men det ble veldig mye bedre de neste gangene.

Mye bedre med en som har masse erfaring og gjerne en du liker godt, da blir så ufattelig mye bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Men en ting som er litt kult er at de aller, aller, aller fleste alltid vil huske sin første sexpartner. Dermed så blir det sånn at du vet de vil huske deg om du er deres første. wink.gif

Spørsmålet blir vel da om det er noe man bør gjøre for å få med seg den følelsesmessige biten?

Lenke til kommentar

Har poppa et par i min tid, men havner alltid på samme konklusjon:

Erfaring slår jomfru by far, de er kjedelige(fordi de bare ligger der), de er usikre, de krever alltid froskemansdrakt (aka. kondom(gidder ikke diskutere emnet om bruk osv.))du må gjøre ALT arbeidet, og vanligvis får du blod på pikken.

en med erfaring kommer til å gi deg mye mer pleshure og kommer også til å nye det mer en en jomfru gjør, kanskje like mye som deg ;)

~Diddern

Lenke til kommentar
Erfaring slår jomfru by far, de er kjedelige(fordi de bare ligger der), de er usikre, de krever alltid froskemansdrakt (aka. kondom(gidder ikke diskutere emnet om bruk osv.))du må gjøre ALT arbeidet, og vanligvis får du blod på pikken.

Det var vel litt vel egoistisk. Jeg led meg gjennom 3 timer med smerter første gangen, det er ikke akkurat digg å drive å jobbe da :no:

Men så hadde ikke jeg noen hinne, jeg hadde en fold, og den har jeg fremdeles. Tenk :p

Edit: Det har for det meste vært kjedelig å ta gutters jomfru, for det har vært over på type 30 sekunder. Hva får jenter ut av det? Ingenting. Er kun ett tilfelle der jeg fikk vite flere dager etterpå at jeg var hans første, det hadde jeg aldri trodd etter hva han klarte å fremføre :wee:

Endret av mortania
Lenke til kommentar

Det var vel litt vel egoistisk. Jeg led meg gjennom 3 timer med smerter første gangen, det er ikke akkurat digg å drive å jobbe da :no:

Men så hadde ikke jeg noen hinne, jeg hadde en fold, og den har jeg fremdeles. Tenk :p

Edit: Det har for det meste vært kjedelig å ta gutters jomfru, for det har vært over på type 30 sekunder. Hva får jenter ut av det? Ingenting. Er kun ett tilfelle der jeg fikk vite flere dager etterpå at jeg var hans første, det hadde jeg aldri trodd etter hva han klarte å fremføre :wee:

3timer? Jaja, nårn ska først bynne så bynnen man stort :)

Lenke til kommentar
Hmm. Klart det er litt artig å tenke på at vedkommende vil huske deg for alltid. Men for egen del er det nok en med litt erfaring som er best.

Man får jo ikke erfaring uten å lide seg gjennom første gangen :p

Nei nei, og jeg er jo i aller høyeste grad for at folk skal miste jomfrudommen. Men hvis spørsmålet er hva som er best fysisk, for meg som gutt...

Lenke til kommentar
3timer faktisk.. det er drøyt!

men selvom alle må ha en første gang, la meg slippe å "stake opp" fler for å si det stygt..

syns synd på deg som måtte lide i 3timer, men tror du er et ekstremt unntak.

~Diddern

Ekstremt unntak? Ser positivt på det, jeg. Det var jo absolutt en opplevelse?

Så med dette, så foretrekker gutter faktisk det at jenten har hatt sex med en viss mengde før dere? Jeg hadde nesten trodd dere likte det rent bare, at det var bare deg for henne osv osv :wee:

Jeg hadde ihvertfall ikke hatt noe i mot å slette alle mine sexpartnere mot zappy sine, slik at det var bare oss to, men det er bae ønsketenkning :)

Lenke til kommentar
Så med dette, så foretrekker gutter faktisk det at jenten har hatt sex med en viss mengde før dere? Jeg hadde nesten trodd dere likte det rent bare, at det var bare deg for henne osv osv :wee:

Noen tenker slik. Langt ifra alle .)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Det var vel litt vel egoistisk. Jeg led meg gjennom 3 timer med smerter første gangen, det er ikke akkurat digg å drive å jobbe da

Hvorfor holdt han på så lenge da?

Lenke til kommentar
Det var vel litt vel egoistisk. Jeg led meg gjennom 3 timer med smerter første gangen, det er ikke akkurat digg å drive å jobbe da

Hvorfor holdt han på så lenge da?

Mest sannsynlig fordi det tok så lang tid :p Det var særs lite bevegelse på gang. Spiller det virkelig noen rolle?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...