RasmusKRiis Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Tok dette bilde i idag, men lurte på omdet ble bar? Hva synes dere? Endret 16. juli 2008 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Fint bilde, kanskje litt for mørkt for min del rundt gutten. Det hadde også vært en fordel å gjøre bildet litt mindre. Det er ikke akkurat mange som sitter med en skjerm på den størrelsen at hele bildet synes Endret 16. juli 2008 av rocknrolf77 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Silutter er tøft, men dette ble for mørkt. Prøv å lys det litt opp i curves! Edit: Du kan sikkert leke litt med crop og. Plasser han i høyre hjørne elns. Det kan fort bli kjedelig med midtstilte motiv. Endret 17. juli 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Carny Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Syns ikke det var så ille å midtstille i akkurat dette bildet. Skyene repeterer guttens armer, på en måte. Dermed funker det midtstilt, syns jeg. Ellers er det allerede blitt nevt at det skulle vært litt lysere, i alle fall himmelen. Nå ser det bare kraftig undereksponert ut. Alt i alt ikke så verst. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Gjorde himmelen lysere bedre? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Han fyren der så kjent ut.. Ser nesten ut som meg Lenke til kommentar
Carny Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg tok meg friheten til å justere det slik jeg så det for meg. Si fra om du vil jeg skal ta det bort. Utenom justering av himmelen har jeg også croppet det litt, gjort det mørke enda litt mørkere og skjerpet kantene bittelitt. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg tok meg friheten til å justere det slik jeg så det for meg.Si fra om du vil jeg skal ta det bort. Utenom justering av himmelen har jeg også croppet det litt, gjort det mørke enda litt mørkere og skjerpet kantene bittelitt. Ble bedre;) Bare ha det der, hvordanjusterte du himmelen? Kan du forklare?? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Jeg bruker photoshop så jeg justerte bare med curves. Jeg burde brukt "mask" for å gjøre det ordentlig, men lot det være. Derav litt av grunnen til at jeg gjorde det mørke enda litt mørkere. Omtrent dette er hva jeg gjorde...i alle fall med himmelen. Det mørke tok jeg bare en del av rødkanalen og la over. Endret 17. juli 2008 av Carny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå