Boralis Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Tja, noen som har testet GEiL sin Ram? Hører at den skal funke fint til overklokking Den blir sendt fra Psdata i dag så i morgen er den her, da får vi se Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 TwinMos. Uten tvil... Skal vi først drite i pris; Kingston !! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 TwinMos. Uten tvil... Skal vi først drite i pris; Kingston !! Nå tror jeg du er på feil skytebane Lenke til kommentar
joro Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Mulig jeg er litt på bærtur her, men har hørt noe om inkompabilitetsproblemer med twinmos, noe som vistnok corsair ikke har Lenke til kommentar
Arne Anka Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Varför inte köpa Corsair PC3500 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Varför inte köpa Corsair PC3500 Fordi jeg har lagt ut 2 slike for salg Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Snakket om 3200ram.. Hvis jeg skulle hatt best mulig ram ville jeg også valgt Twinmos 3700 Den rammen er ikke bedre, er bare litt raskere. Men ville og valgt alternative 2. rjasskere=berde yletelse da... <---med raskere RAM ville jeg sluppet skrivefeilene. Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 TwinMOS PC3200 m/Winbond selvfølgelig Som jeg venter i posten snart! Corsair er oppskrytt...i forhold til prisen!! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 av de 2 alternativ du gir og siden du har nforce2 hovedkort ville jeg garantert gått for corsair eller annen cl2 ram.... da dette betyr utrolig mye på nforce2 brikkesettet, cl2.5 gir mye dårligere ytelse hvis du kjører i dual mode, da selvfølgelig! Lenke til kommentar
Arne Anka Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Corsair er oppskrytt...i forhold til prisen!! Jag har både Twinmos PC3200/winbond och Corsair PC3500 och jag kan ju säga dej att Twinmos får storstryk av Corsair Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå