vannslangen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Holder på å klikke nå. Sitter på den bærbare, er ikke vant til Vista. Problemet er at jeg har brukt modemet et par ganger i det siste for tilkobling til nettet. Fungerte forsåvidt fint det, helt til nå når jeg er tilbake på "vanlige" tilkoblingsmetoder. Det som skjer er at hver gang jeg eks trykker på en link for å laste ned noe, så kommer den opp med den boksen hvor du skal skrive inn tlf nr og brukernavn for å ringe opp via modem. Jeg trykker på avbryt, og siden går over i "sidelastingsfeil"/hvit skjerm. Hvor kan jeg "parkere" dette modemet? Har leitet høyt og lavt i kontrollpanel. Virker som modem har blitt en "foretrukket" tilkoblingsmetode. Jeg vil ha den foretrukket til tråløs. Setter pris på raskt svar! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Høyreklikk på Internett Explorer og velg egenskaper. Der velger du Connections, og 'Never dial a connection'. Går ut fra at du finner fram til tilsvarende på norsk utgave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå