shahin1994 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 hey skal kjøpe ny gamer pc.. starte fra bunnen kan noen sette sammen noen pcer og vurdere litt med meg så hadde det vært fint hakke peiling på pc.. hadde det for en stund sia men så fallt jeg bare ut orket ikke følge med.. men uansett den skal BARE brukes til spilling.. og seff msn osv ^^ Kabinettet: kan være det samme så lenge det er kjølig skjermkort: Tenkte gforce 9800x men det har vell kommet noe bedre? dvd driver: random crap resten trenger jeg hjelp med.. Takk på forhånd (: Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Heisann, Du kan jo ta utgangspunkt i noe sånt som dette: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=68217 Er en billig men veldig bra pc som vil dra det meste på fullt uten problem Kabinett og sånt er veldig individuellt hva folk liker, tok bare et billig et nå. Men CPU er veldig bra, kan klokkes rimelig greit til 4ghz hvis du kjøper en bedre kjøler. Skjermkortet er jo det nyeste til AMD, og gjør det veldig veldig bra i tester. Mye for pengene pc dette her vertfall... sikker noen som har noen kommentarer på ting de eventuellt ville ha byttet, men et greit utgangspunkt skal det vertfall være. Ha en fin dag! Edit: Glemte å spørre om du skulle ha skjerm med i prisen på 8k? Endret 16. juli 2008 av Vinci Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå