Fotofashion Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Prøver meg på fuglefotografering for andre gang, første gang var med akam treff på nidelven og uprøvd K20D. Vell DA*50-135 på maks.. og må innrømme med engang at dette er ikke min greie. PS! Noen som har lyst til å stemme To venner Endret 16. juli 2008 av DeViSoR Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Dette er noe av de bedre fuglebildene her inne. likte plasseringen av fuglen i rammen, syns at himmelen ble vel lys der oppe til venstre og dette trekker desverre helhetsintrykket noe ned. Bildet er dynamisk og levende. Fuglen er rimelig skarp. Likte svart hvitt konverteringen. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Til å ikke være "din greie" syns jeg du har fått det fint til, kunne lett mistenkt deg for å være en fuglefotograf Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det er vakkert. Nå hater jeg måker mer enn grepet på 350D, men bildet er meget pent. Jeg liker faktisk det lyse området, det gir litt mer liv og punch i bildet, en flat himmel er mer nøytral, men mye kjedeligere. Hva mer behøves? Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Edit: Orginalen var finere, så jeg fjernet min versjon. Uansett et bra bilde. La også inn en stemme på linken din. Endret 18. juli 2008 av OlavF Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 takker for kommentarer og ev stemmer Hater forøvrig måker jeg også, men det begrenser seg til by måker. Litt fugle bilder ga mersmak og kanskje undskyldning for å skaffe en billig tele linse. OlavF, liker nok min versjon bedre. Syns det ble for grått og rolig bilde den versjonen du la ut. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Veldig bra! Liker hvordan måken ser ut som om den er på vei inn i lyset - forhåpentligvis vekk fra oss her på jorda. (Mer konkret - bra balanse i bildet, måken nede til høyre og det lyse området mer oppe til venstre). Men egentlig ser det nesten ut som en modell-måke, det er noe uvirkelig glatt over hvordan den ser ut i akkurat det lyset. Omtrent som et oversofta glamour-bilde. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er jo bare hestebilder som vinner telenor konken uansett devisor denne gangen også Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Er jo bare hestebilder som vinner telenor konken uansett devisor denne gangen også ja faen.. må skaffe meg en hest jeg og så får du ri på den. og jeg snappe bilde. stem folkens Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 hehe fotograf på hest i solnedgang, hadde blitt bra stemte en tur jeg Lenke til kommentar
kaian Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg ville fjernet det lyse området noe alla dette: Ouch... -fra råbra til fullstendig intetsigende på et øyeblikk! Selv en demping av det lyset blir feil. Et bilde jeg ville spandert en skikkelig forstørrelse på, om det var mitt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 hehe fotograf på hest i solnedgang, hadde blitt bra stemte en tur jeg Fotograf på ELG i solnedgang derimot.. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 hehe fotograf på hest i solnedgang, hadde blitt bra stemte en tur jeg Fotograf på ELG i solnedgang derimot.. deal.. noen som låner meg et skikkelig telelinse.. Cruel får jobben å klatre på elgen. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 crappy bilde.. men syns jeg måtte poste den læll. 50mm Samme måsa, var sinna på meg den der . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå