Ethernet Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hei, har rippet en DVD som var full av riper siden datan tok den. Så tenkte jeg at jeg skulle få den ut på en brennbar DVD igjen. Noen som har forslag til software? De jeg har prøvd før, henger enten lyden etter, eller så blir det helt ræva bildekvalitet. Takker Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Det skal spilles av på en DVD spiller altså? Jeg har ikke en .avi fil, det er rippet rett av en original DVD Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvis DVD-en hadde mye riper, kan det være at rippeprosessen ikke har gått så bra som den burde. Jeg har svart på noe tilsvarende i et tidligere innlegg. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Joda, rippeprosessen har gått helt fint. Drevet på maskina er mye bedre enn den i DVD-spilleren. Altså, AUDIO_TS og VIDEO_TS mappene og innholdet er helt i orden. Jeg trenger program for å få dette ut på en DVD for å få spilt den av på TV-en. Det er Alving og Gjengen, lillebror sin, så han venter fælt på dette Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 InfraRecorder er programmet du trenger. Da bør du lese lenka jeg har tatt inn i tråden over. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 ser enkelt ut, men får bare "Failed to create disc image" uansett hva jeg prøver. Og ja, har lagt inn riktig mappe, for den kommer til litt over 50% også blir det FAIL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå