Gå til innhold

Kan man slå av tekstinen på Super Metroid? (kjøpt via VC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørst ka du tenker på det, spillet har jo faktisk engelske stemmer og sånt. trådstarter sa ingenting om opprinnelsen til spelet, bare at det var på engelsk.

japanske stemmer=Þ de engelske er ikke fra selve spillet, men fra dubben, så "selve spillet" er fremdeles feil=Þ

Endret av aria-sama
Lenke til kommentar

Det kalles Super Metroid, med svært så latinske bokstaver. Prologen er skrevet på engelsk, og jeg har fått tak i både Morph Ball og Missile. Så ja, selve spillet er på engelsk. Hvorfor er jeg da nødt til å ha tysk eller fransk underteksting i tillegg?

Edit: Det er bare så utrolig irriterende og ødelegger mye av opplevelsen. Alt jeg ber om er å kunne skru av teksten. Det skulle vel ikke være så vanskelig å skjønne?

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke huske den tekstingen da jeg spilte det gjennom på Super Nintendo, men det er for mange år siden så jeg kan ta feil.

Offtopic:

Jeg mener all spill (med mindre de bruker ekte skuespillere) er dubba. Å dubbe er å legge på stemmer på en allerede laget video, så uansett om det er japansk, engelsk, eller tysk så er det en dub.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...