benbeni89 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Hei! HAr hovedkortet: Asus P5KC, som har en 12V 4pin kontakt. Jeg regner jeg må ha i denne? Prøvde bare med den store, men da slo den seg ikke på. Slo seg bare av med en gang. Men på strømforsyninga; Corsair VX550W er det ikke sånn 4pin kontakt! Er det en overgang fra en annen jeg må ha eller? Endret 16. juli 2008 av benbeni Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Så nå at jeg måtte splitte opp den 8pins kontakten! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Så nå at jeg måtte splitte opp den 8pins kontakten! Var godt du fant ut av det til slutt (eller var det for å tøyse litt? Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Så nå at jeg måtte splitte opp den 8pins kontakten! Var godt du fant ut av det til slutt (eller var det for å tøyse litt? Hehehe.. Var ikke for å tøyse Men leste kommentarene på komplett, og der var det en osm sa at den ikke hadde, også kommenterte en med at hun måtte dele den opp Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 hehe, mange tullete & feilaktige påstander på forskjellige komponenter, bra noen gidder å ta til motmæle mot tøvet slik at det ikke blir stående uimotsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå