Gaute65 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Jeg skjønner at emnetitlene er hentet fra overskriftene på artiklene, men er det ikke mulig å lage overskrifter som dekker innholdet i artiklene? På førstesiden på forumet,har vi nå følgende uklare overskrifter: Utvider familien Går så det griner Får penger tilbake Fra rødt til sort Det er vanskelig å vite, uten å klikke seg innpå linken, å vite hva artikkelen omhandler. Det er menge bra overskrifter på forumet, som gir en god beskrivelse av hva artikkelen inneholder. Slik som: Geforce GTX 280 blir billigere Dell E får Atom og SSD Trojaner infiserer MP3-filer Opensuse i oppdatert utgave Endret 16. juli 2008 av Gaute65 Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det burde i alle fall være mulig å legge til undertitlene på artiklene som undertitler i forumet. Det ville gjort underverker for lesbarheten på de verste eksemplene. Kategorien er alt unntatt for andre regler når det gjelder overskrift, så hvorfor ikke undertitler også? Jeg tar det opp med driftsavdelingen og ser hva de mener om saken Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 om du ser på f.eks denne artikkelen så er det ikke underoverskrifter der, kun ingress. Å putte ingressteksten som undertittel er jeg litt usikker på da den kan være lengre enn det som vi har plass til i "oversikriftsbiten". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå