Gå til innhold

Ny Nokia N95 8GB; død piksel på skjerm

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en ny Nokia N95 8GB for fire dager siden, og i dag så jeg at det var én - 1 - død piksel på skjermen. Den er kun så vidt synlig i standbymodus med standardtemaet (dvs; for folk som ikke vet at den finnes), men mot mørkere bakgrunner blir det naturligvis mye verre.

Nå er jo ikke dette total krise, det er som sagt nesten ikke synlig, men nå som jeg har lagt merke til det er det fryktelig vanskelig å la være å irritere seg over det. Jeg har jo også hatt den i knapt en uke, så litt surt er det og jeg har aldri opplevd lignende med andre telefoner jeg har hatt.

Jeg lurer derfor litt på hvor jeg står hen i forhold til garanti og slikt? Er det for ubetydelig til at det anses som produksjonsfeil, eller har jeg faktisk krav på noe? Vet ikke helt om jeg gidder å sende den inn på reparasjon (antar at ny telefon er å drømme tungt?), men jeg tar meg stadig i å irritere meg over det og planen er jo å ha den en stund...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdatering; Elkjøp (Express, på Triaden - Lørenskog) byttet den etter å ha tatt en telefon til Nokia. Gjøken i servicekassa på Elkjøp Megastore (de hadde den ikke på lager på Triaden) måtte riktignok krangle seg til at dette ikke var en "feil", og snarere tvert imot "helt akseptabelt" - men, ny telefon fikk jeg nå uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...