DjN9o Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hei! Håper noen her kan hjelpe meg. I den siste tiden så har PCen tatt en del reboooter på eget initiativ.. Så etter å ha stått på en del timer en varm dag så bestemte den seg for og takke for seg. Nå er den lite samarbeidsvillig, skjer fint lite når jeg prøver å starte opp. PCen er en 4 år gammmel traver, så det var nok på tide å rusle over til de evige jaktmarker. Jeg tenkte at det var PSUen som hadde tatt kvelden, men lyset som viser at det er strøm koblet til hovedkortet lyser.. Hva kan det være? Maskinen er skrudd sammen av følgende deler: Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort Socket A AMD XP 3400+ NorthQ Strømforsyning Silent 400W Corsair Value S PC2700 DDR-DIMM 512MB På forhånd, tusen takk! Mvh DjN9o Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Murlig, MURLIG at det er skjermkortet som har tatt kvelden.. Jeg hadde en dell inspiron 1720 som skjermkortet takka for deg... da jeg skruvve på var det ingen respons fra skjermen, men det lysa og alt så OK ut, men det vurka sm om den stoppa i BIOS Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Takk for svar! Den gir ikke noe respons når jeg prøver å slå den på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå