ProStreetEier Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 alle dere her i forumet mener at ps3 er bedere inn 360 men her er moen facts. ja, ps3 sies å ha bedere hardware, men sånn som spillene er nå og kommer til å være intill ps4 og xbox 720 hjelper det vint lite faktisk så er det dårligere ( grafikk osv.) Yay ps3 har gratis nett! men også mye dårligere. 1. ustabilt 2. finner ikke vennene 3. man kan ikke kjøpe like mange tileggspakker. xbox kontrollen var den første med meny/xbl knapp. har har sony kopiert. xbox kontrollen passer for folk over 10 år pga. størrelse, dette gjør ikke ps3 den er for liten. MEN ps3 har jo blue ray! - som kommer til å dø ut sånn som kasetter pga. pris og at hd er mye bedere. PS3 har jo killzone 2 og resistanse osv. Killzone fikk 3 ( gears of war fikk 6 owned) vet ikke resistanse Gran turismo 5! det er vel bra? mye bedere en pgr3 og 4? hva vil du race med? en lamborghini (pgr3 og 4) nissan micra(gt5) xboxen bråker! ja. men hvis man åpner den og fjerner støv så bråker den ikke. men hva med RROD? (red ring of death) ja, den er der men de konsolene som blir produsert nå har det mye mindere sjangs å få det på. og hvis du får det har xboxen 3 år garati tips: selg den etter 2,5 år også kjøp en ny bare behold harddisken. xboxen har flere spill en ps3. ps3en har høyere pris ps2 selger bedere enn ps3 nintendo wii selger dobbelt så bra som ps3 xbox har ett av verdens beste spill HALO3! og ps3 har (Noe jeg har glemt menn kommer snart 4) men de skal nok lage det til 360 og det har jeg hørt. men hva skal dere stole på? en haug med kinesere og en rar engelsk mann som sier ehhh hele tiden eller Bill Gates og co. som muligens har laget pc hardwaren du sitter ved siden av? KONKLUSJON: sony kan tv, men Microsoft Kan pc og alt som har med system osv. hvor mye pc stuff har sony laget? PS: SE DENNE!: god text PS har xbox og ps3 spiller mest xbox men ps3en funker den og. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) "MEN ps3 har jo blue ray! - som kommer til å dø ut sånn som kasetter pga. pris og at hd er mye bedere." Det er jo HD som nettop har dødd ut, Blueray har vunnet. Det var ikke så mange facts her for å si det sånn. Du er enten überfanboy, dum, eller et troll... Jeg satser på den siste, muligens den andre i tillegg. Endret 16. juli 2008 av Ashol Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 "MEN ps3 har jo blue ray! - som kommer til å dø ut sånn som kasetter pga. pris og at hd er mye bedere." Det er jo HD som nettop har dødd ut, Blueray har vunnet hihi grunnen er at blueray discer koster mer + at ingen gidder å kjøpe en spiller. btw. ps3 har mer plass på discene sine, noe som er unødvedig? trenger man 27 gb plass til et spill som tar 3-6 gb? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 1. Denne posten er kun mat for troll. 2. Stavekontroll er oppfunnet. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Vits med dobbelttråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=982487 Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 haha...drit deg litt mer ut da Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Vits med dobbelttråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=982487 vet men ingen som er aktive ser på ps3 forumet omtrent =/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Eg backer stenging av tråden. Dette er kun provosering. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) hmmm, hadde vi bare hatt en moderator her Endret 16. juli 2008 av Snesopp Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 hmmm, hadde vi bare hatt en moderator her Noen som ropte på meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg