Smal Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hei! Jeg kjøpte iphone 3g den 11 juli da den kom til norge... men jeg ønsker nå å selge den.. jeg vil jo helst tape minst mulig på den, er det noen som har noen gode ideer til hvor/hvordan jeg kan selge telefonen min med biningen?? hvordan er reglene rundt dette? Med hilsen Stian:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 vel, du kan ikke selge den her beste er nok å betale avgiften for å bryte abonnementet og selge den med operatørlås på netcom men uten abonnement Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Bryt abonnementsbindingen og betal for dette. Så skal Netcom låse den opp for deg og da kan du selge den som ulåst. Lenke til kommentar
Smal Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 noen som vet hva dette koster?? jeg har et Iphone Medium abonement... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ring NetCom Kundesenter på 05050 og spør. De har døgnåpent. -s Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ved kjøp av iPhone og iTalk vil Kunde binde seg til 12 måneders avtaletid. Dersom kontrakten brytes innenfor avtaletid, vil det fremkomme bruddgebyr: * iTalk Small: kr 2400 * iTalk Medium: kr 3000 * iTalk Large: kr 3500 * Bruddgebyret vil reduseres per mnd, og Kunde er pliktig til å betale påbegynt månedsavgift i tillegg til bruddgebyret. Vilkår. Siterer fra en annen tråd. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Beløpet reduserers for hver måned du har hatt den, men akurat nå har du jo bare hatt den en måned. Lykke til iallefall (= Jeg skal tilbake til iphone etter et kort møte med htc diamond som jeg nå skal sende tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå