Redemius Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Tok disse da jeg gikk langs fiskebrygga i Larvik idag. Syns det er veldig moro med fotografering etter jeg fikk meg speilrefleks. Har jo til og med begynt å ta tida fra designingen. Slenger med dette også. Ble litt skjev. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Skygger vil jeg si er litt fy fy, hvertfall når det ikke er under meningens lupe. Her vil jeg mene at båtenen hadde kommet bedre frem var det ikke for skyggene. Nå er jeg ingen ekspert (lang ifra), men 1/3 regel, har du lest om den? Endret 16. juli 2008 av Inc Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Nå er jeg ingen ekspert (lang ifra), men 1/3 regel, har du lest om den? Jeg er enda lenger fra ekspert, så jeg har dessverre ikke lest om den. Hvis du kunne fortalt eller linket meg til den skal jeg lese og lære Tusen takk for kommentar. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Les her. Anbefaler å lese flere artikler på samme nettside. Bra side. Lenke til kommentar
Redemius Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Takk for svar OlavF:) Utrolig fin side. Perfekt for meg. Kan jeg legge til et til her som hadde blitt helt borte blant alle de andre bildene fra idag. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Anbefaler også denne. Knallbra lesestoff. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Bilde 1 og 3 gir meg ingenting. De er bare bilder av båter. Uten skyggene hadde de vært ok, men skyggene ødelegger fullstendig. Bilde to stiller det seg annerledes med. Fin bruk av tynn dybdeskarphet, fine farger, fine kontraster, fint lys og fin komposisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå