wolf91 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Har formatert pc'n min pga virus. Har innstalert drivere og anti virus, så sku jeg aktivere Windows, skrev inn xp nøkkelen da låste alt seg. Har aldri skjedd før. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Har formatert pc'n min pga virus. Har innstalert drivere og anti virus, så sku jeg aktivere Windows, skrev inn xp nøkkelen da låste alt seg. Har aldri skjedd før. Prøv å formatere en gang til. Hvis problemet er der enda, kontakt Microsoft for konsultasjon. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvorfor skrev du inn XP nøkkelen når du aktiverte? Gjorde du ikke det under installasjon? Om du ble bedt om å taste inn en annen nøkkel, så er det bare MS som elsker å drive vanvidd med folk fordi de har gått for kort tid siden forrige aktivering via nett. Bruk aktivering via telefon om automatisk via nett sier at det ikke ble godkjent. Telefon er en smule tungvint, men sånn liker MS det at de som har betalt for det skal ha det. Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Synes det var ogsådet var rart jeg ikke måtte skrive xp nøkkelen under innstalasjon. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Bruker du en original CD? CD fra der du fikk pcen, eller en du har lasta ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå