catocontrol Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Min lille modell, og test av 50mm f1.4 USM any lure tips? Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Ville hatt bakgrunnen mere nøytral og kanskje brukt en reflektor på høyre side for blant annet å lette skygge fra nese.. 50 1,4 er nok et objektiv du blir fornøyd med Endret 16. juli 2008 av olar0701 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Me likes. Men ville kanskje hatt litt mer kontraster i ansiktet, det virker litt for flatt slik det er nå - i mine øyne, i alle fall. Øynene er spot on, uttrykket er hyggelig og betryggende og ja, jeg liker det virkelig. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Ser ikke hvorfor det skulles brukes reflektor på siden her. Det ER lov med LITT skygger. Synes lyset er fint, men tror du kunne gitt det en liten S-curve og kanskje S/H eller desaturere ganske mye? Kvadratisk utsnitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå