Klekkus Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Hvordan får jeg lagt inn rette driveren? VLC hakker og jeg får ikke valgt skjermoppsettet, sitter med 2 skjermer og det er cloning. Endret 17. juli 2008 av Klekkus Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Driveren er sannsynligvis allerede innstalert. Kjør følgende kommando for å komme inn i kontrollpanelet til nvidia-driverene: sudo nvidia-settings Angående VLC: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11595740 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 9600SE er er ATI kort. Jeg har gjort den "tweaken" med VLC, det er grunnet feil skjermkort driver det lagger i VLC og når jeg scroller ned en webside med bilder. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 9600SE er er ATI kort.Jeg har gjort den "tweaken" med VLC, det er grunnet feil skjermkort driver det lagger i VLC og når jeg scroller ned en webside med bilder. Du får sjekke hvilken driver du bruker i "xorg.conf" nå da. Mulig det også står hvis du kjører "xvinfo". Jeg tipper jo at de gamle 9800 kortene bør fungere greit med standard "ati" driveren til X. Alternativet er å laste ned "fglrx" driveren ifra ATI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå