fototim Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Driver og skifter klosser på en 86 Justy før jeg skal på ferie, og har støtt på et problem. Jeg får ikke sylinderen langt nok tilbake til at eg får klossene på plass igjen. Det ser ut som om det har vært en mikkmakk løsning forrige gang det har blitt skifta. Metallplata som forsterker klossene er ikke der. Tipper den har blitt fjerna pga mitt sylinderproblem. Men jeg liker ikke den løsningen, fordi disse klossene trolig ikke vil tåle det. Noen som har noen ideer om hva jeg gjør? Eller hvor jeg finner nødvendig hjelp? Endret 16. juli 2008 av fototim Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det høres ut som feil modell bremseklosser. Hvis du ikke vil ta av metallplata bak, så kan du kanskje ta av litt av bremsebelegget på forsiden? Lite økonomisk da. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Takker spøkelse. Tror jeg har løst problemet selv. Jeg løsna rett og slett lufteskrua, og pressa forsiktig stempelet inn. Når det var langt nok inne, stengte jeg lufteskrua umiddelbart. Burde ikke bli luft i systemet av det, så lenge jeg etterfyller litt bremseveske? Eller har jeg gjort noe dumt/farlig? Endret 16. juli 2008 av fototim Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Du dro nok inn luft der jo.. Burde lufte det etter at du åpner på det systemet der Du kunne brukt en tvinge å pressa det inn med, men så ikke denne før nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå