Schneiderlin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Om jeg kjøper en HD DVD addon spiller til Xbox 360, jeg kan vel kjøpe filmer i norge å play.com å spille de av? Lenke til kommentar
afirm Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jepp... Det kan du... Men dersom du skal spele av vanlege dvdfilmar må du ha sone 1 på desse. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Dvd sonen blir avgjort av xboxen, kjøpte min addon fra canada og den spiller sone2 dvd'er. Men å kjøpe en Hddvd spiller nå er totalt botkastet da formatet er dødt og det vil ikke komme flere filmer på hddvd. På den annen side er de hddvd filmene som er gitt ut av like god kvalitet som blu-ray utgavene bare mye billigere, så det er mye HD for pengene. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 HD-DVD er jo så å si dødt. Funker konge for oppskalering av DVD, men noe stort utover det så må man nøye seg med de få filmene man har i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå