Scyper Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 får opp advarsel om trojansk hest fra spywareadvancedscanner vær jeg jeg åpner windows utforsker jeg vet det er "virus" men hvordan får jeg stoppet det så det ikke kommer opp vær gang ? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) spywareadvancedscanner er "rogue anti-spyware" Altså falsk sikkerhet-programvare. Dette må fjernes. Last Combofix ned ,legg på skrivebordet. Ikke klikk på vindu mens programet kjører. post logg C:\combofix.txt Endret 16. juli 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Scyper Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 det skjer ingen ting når jeg starter det -.- Lenke til kommentar
norbat Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvis ikke combofix starter opp, så kjør MBAM først: Last ned MBAM til skrivebordet. Kjør fila og installer programmet. Velg Norsk språkdrakt La programmet oppdatere seg og velg å kjør en hurtig systemskann. Du får en meldingsboks når programmet er ferdigkjørt Klikk deretter på Vis resultat-knappen. Hvis det er funnet malware, vil du nå se hva som er funnet. Klikk så på Fjern valgt -knappen for å fjerne malwaren som evt. ble funnet. Når MBAM er ferdig med å fjerne det den har funnet, vil det bli åpnet en logg i notisblokk. Den kan du kopiere og poste Prøv deretter å kjøre combofix igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå