Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

17 year old virgin trenger tips

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei

Jeg er på vei inn i et forhold og sliter litt med det seksuelle. Jeg har aldri vært noe god med damer men av en eller annen grunn har det tatt en helomvending i det siste. Jeg fikk forige uke mitt første ordentlige kyss, altså jeg har kyssa før men nå stod vi å klina i sånn 10 sekunder. Altså jeg føler meg veldig uerfaren så trekker meg alltid når jeg skjønner hva jentene vil. Mange ganger jeg har stått tett oppi en jente bare sånn 5 cm fra hverandre og jeg skjønner hva som kommer til å skje, men jeg bare trekker meg unna. Men forige uke kom jeg meg ikke unna, men kom bra ut av det føler jeg. Ikke at å kysse er rakketforskning, men hun må alltid ta insiativet omtrent for jeg tør ikke. Men ellers flørter jeg og er ikke sjenert på noen måte..

Var også ei jente jeg holdt/holder på med, altså har sovet med henne 4-5 ganger i samme seng og aldri har det skjedd en dritt. Ifølge venninnene hennes liker hun meg og alt det der men hun vil tydeligvis at jeg skal ta insiativet. Jeg veit 17 år ikke er så altfor ille som jomfru men alle venna mine og alle har liksom vært i forholdt som 15-16 åringer og allerede hatt mange sexuelle partnere. Jeg tørr ikke si til ei jentene at jeg er jomfru heller, når jeg leker pimp på partys og flørter med alle også plutselig kommer jeg å sier jeg er jomfru.. jaja :p Og første gangen er somregel ganske klumsete ifølge det jeg har hørt, kan vel ikke være så veldig vanskelig sålenge man veit sånn ca hva det dreier seg om? Bare ligge i senga å kline tafse litt å så bare kjøre på i rolig tempo?

Hadde kanskje vært best å hatt sex med noen jeg aldri kommer til å møte igjen første gangen forda gir jeg litt mer faen i hvordan det går og tar med meg erfaringene videre. Hvis jeg fortsetter sånn som nå kommer jeg til å bli den nye 40 year old virgin.. Er ei jente jeg liker godt nå som jeg tror også liker meg, men tørr liksom ikke prøve meg på noe og ja.. noen tips til hva man kan ha med i hode til første gang eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest jentene

Slapp av mann. Klå på damene, få av dem klærne og la det gå som det går. Trenger ikke å stresse med det der jomfru tullet ditt. La det bare skje.

;)

Lenke til kommentar
Hadde kanskje vært best å hatt sex med noen jeg aldri kommer til å møte igjen første gangen forda gir jeg litt mer faen i hvordan det går og tar med meg erfaringene videre. Hvis jeg fortsetter sånn som nå kommer jeg til å bli den nye 40 year old virgin.. Er ei jente jeg liker godt nå som jeg tror også liker meg, men tørr liksom ikke prøve meg på noe og ja.. noen tips til hva man kan ha med i hode til første gang eller?

Jeg tror det aller beste er å ha sex første gangen med en du stoler på :) Om dette er ei venninne, en potensiell kjæreste eller en kjæreste har ikke så mye å si. Ingen vil nok "se ned på deg" på noen måte selv om du er litt klønete og kommer etter 5 sekunder, ikke får den opp eller noe slikt. Bare ikke stress, ikke bekymre deg for at "åneeeeei, jeg får det ikke til" eller "tenk om den ikke går opp!".

Kyss på henne, hold rundt henne, og la fumlingen komme av seg selv :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...